December Bebis 2010 :)
Nappflaskan diska jag först bara
Ondar :
Lycka till va inte för snäll bara
Vissa var fötterna ska stå hahaha FK hmm inte så snälla folk ibland ![]()
Så nu har man hunnit städa och röjt till överallt så nu är det rent tills barnen och mannen kommer hem
lillen ligger på soffan och sover och har gjort det nu sen vi kom hem när vi lämnade barnen på dagis kl 09 så vi var hemma ca 10.30 ammade o gav flaska och efter ca 10 somnade han på soffan så jag har städat och är klar nu.
Är jätte trött herregud så trött inte änns leeende på läpparna idag häller ''suck'' idag ska banne mig sambon laga god mat hoppas jag vill ha Tacko idag ![]()
Gick ner 10 kg på några veckor efter förlossningen och nu gått ner ca 15 kg totalt nu e han 5 veckor
Bärsele har vi men tröga jag så vet jag inte hur fasiken man använder sen ja inte samma som jag hade innan denna är koko
hahaha
Sambon kan använda o jag fattar inte själv ..
REKORD hahaha igår kväll bytte jag 5 st bajsblöjor i RAD hahahaha
Nu e vi hemma efter att jag gått upp kl 8.00 med sambon han åkte iväg till jobbet och jag lämnade barnen innan 9.00 då dottern skulle bada idag med dagiset ..
så uppe tidigt hihi men trött nu o han ligger i sin vagn o sover o jag har fått i mig frukost ++++ jobbiga vattn blåsa på lill tån aaaaaaaaaaj så ont jag har nu
Sen sa jag till sambon igår kväll jag kommer inte städa nu utan ska sova lite och kommer att städa när han kommer hem idag e jag bara så trött o det var jag igår med och frös jätte mkt med ![]()
å inte får jag träna än heller....*suck*
haha!
haha! Måste fråga er om Jul Tjärnan Jul blomman har ni den kvar ?
Min är kvar sambon slängde den men jag hittade den och hehöll den haha än idag växer den vidare och NYA fina blad kommer på den med ![]()