Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2011-01-11 11:19:16 följande:
    har aldrig kokat nåt faktiskt, sköljer bara av första gången.
    Nappflaskan diska jag först bara
    Man måste koka då o då för att barnet inte ska få svamp
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Ondar :
    Lycka till va inte för snäll bara
    Vissa var fötterna ska stå hahaha FK hmm inte så snälla folk ibland

• 3 barns mamma84

Så nu har man hunnit städa och röjt till överallt så nu är det rent tills barnen och mannen kommer hem lillen ligger på soffan och sover och har gjort det nu sen vi kom hem när vi lämnade barnen på dagis kl 09 så vi var hemma ca 10.30 ammade o gav flaska och efter ca 10 somnade han på soffan så jag har städat och är klar nu.
    Är jätte trött herregud så trött inte änns leeende på läpparna idag häller ''suck'' idag ska banne mig sambon laga god mat hoppas jag vill ha Tacko idag

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2011-01-11 14:57:35 följande:
    och jag har också hunnit röja av lite här hemma! Så skönt att kunna göra lite sånt när han sover. Har t.om. dammsugit utan att han vaknat-dock gjorde jag det i slutet nu så det inte skulle göra ngt ifall han vaknade. 
    Så nu är julgranen utslängd! *äntligen! Men fyyy vad mkt barr det blev! Fick sopa av det värsta först så inte hela dammsugaren skulle bli full.

Hahaha redan ååh tänk att ni lyckades slänga den nu *Små retar*
    Vi vattnade aldrig våran så den barrade nästan inget alls

Här dagsuger jag inne i samma sovrum som honom och var han än ligger damsuger jag haha inga reflexer får man inte av honom så de är mkt skönt att tänka på att han inte vaknar till
    Började redan med detta när han var nyfödd
  • 3 barns mamma84

Gick ner 10 kg på några veckor efter förlossningen och nu gått ner ca 15 kg totalt nu e han 5 veckor

Bärsele har vi men tröga jag så vet jag inte hur fasiken man använder sen ja inte samma som jag hade innan denna är koko hahaha
    Sambon kan använda o jag fattar inte själv ..

REKORD hahaha igår kväll bytte jag 5 st bajsblöjor i RAD hahahaha

Nu e vi hemma efter att jag gått upp kl 8.00 med sambon han åkte iväg till jobbet och jag lämnade barnen innan 9.00 då dottern skulle bada idag med dagiset ..
    så uppe tidigt hihi men trött nu o han ligger i sin vagn o sover o jag har fått i mig frukost ++++ jobbiga vattn blåsa på lill tån aaaaaaaaaaj så ont jag har nu
    Sen sa jag till sambon igår kväll jag kommer inte städa nu utan ska sova lite och kommer att städa när han kommer hem idag e jag bara så trött o det var jag igår med och frös jätte mkt med

• 3 barns mamma84
    Maria:
    Stort grattis till pojken Ted{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2011-01-12 09:49:36 följande:
    Maria: Vikken sötnos han är, GRATTIS igen!!
                 Hoppas det löser sig med mannen oxå, låter inte kul alls...

Ang vikt så har jag ingen aning om vad jag väger nu efter förlossningen, har nämligen ingen våg...
    Både bra å dåligt*ler* 

Däremot har jag fortfarande mycke "mage" kvar....degigt "häng" Kräks  å inte får jag träna än heller....*suck*
    Öh degig o hängig jora här med men man får inte träna på 12 veckor efter snitt så jag måste vänta o idag är bara elias 5 veckor ..
    Så måste vänta ..
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2011-01-12 10:43:49 följande:
    och jag har kvar 2kg (av 15), men kan använda nästan alla mina vanliga kläder. Blir bara lite knöligt vid magen då den är degig liksom. Obestämd haha! 
    Skulle vilja ta tag i situps och sånt..men blev ju snittad även jag så jag får nog också snällt vänta. Kan ju fixa de  där 2kg först medans.. Sen skulle det inte va fel att gå ner ytterligare 5kg men det är isf bara ett plus då jag egentligen trivs rätt bra med min vikt. (är normalviktig med 65kg men ser bäst ut i 60kg) 

jag hade 55 kg innan ebba kom in i magen är 164cm men efter ebbas graviditet kom jag till 65 kg o ja jag vill komma till 55 kg igen men de e inte min vikt alls..
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2011-01-12 11:46:14 följande:
    måste man vänta 12 veckor efter snitt?
    har ingen sagt till mig.
    har tränat zumba idag
    ÄlskarNova skrev 2011-01-12 10:43:49 följande:
    och jag har kvar 2kg (av 15), men kan använda nästan alla mina vanliga kläder. Blir bara lite knöligt vid magen då den är degig liksom. Obestämd haha! 
    Skulle vilja ta tag i situps och sånt..men blev ju snittad även jag så jag får nog också snällt vänta. Kan ju fixa de  där 2kg först medans.. Sen skulle det inte va fel att gå ner ytterligare 5kg men det är isf bara ett plus då jag egentligen trivs rätt bra med min vikt. (är normalviktig med 65kg men ser bäst ut i 60kg) 

Inga situps då får man bara mer häng efteersom fettet på magen inte är borta. Bättre med plankan ist

Vardagen går jättefint nu tycker jag, inte alls som jag trodde. Jobbigast är när jag ska upp med alla 3 men jag ställer Olivia längst ner i trappen, springer upp med WIlliam, tar av honom och sen får Elliot passa honom medans jag springer ner och hämtar Olivia, om inte annar så får jag motion iaf
    då e kroppen i form o man belastar inte kroppen innan jag har inte ont längre men KAN få ont på samma ställe som sist o om jag hastigt går upp eller lägger mig ner snabbt kan det gör förbaskad ont i snittet
  • 3 barns mamma84

Måste fråga er om Jul Tjärnan Jul blomman har ni den kvar ?
    Min är kvar sambon slängde den men jag hittade den och hehöll den haha än idag växer den vidare och NYA fina blad kommer på den med

Svar på tråden December Bebis 2010 :)