Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Cissi:
    Jag har alltid låtit dom titta på tv ljudlöst med disney inte fel alls och inte nära tv så missförstå mig inte jag har 3 barn och alla har jag gjort samma sak med.
    Det e så fel att vissa tycker man gör fel då det inte är fel ..
    Tror knappt jag är ensam om detta häller
    Jag äter alltid när elias har fått i sig mat har inte sagt att jag inte ger honom mat utan han får mat när han vill ha och nej jag sitter inte och håller i honom när jag äter jag äter själv när det är så att han är lugn om inte så skippar jag maten och har honom tills han e lugn men nu har han alltid varit lugn.
    Jag springer inte fram direkt när jag hör första ljudet ifrån rummet nej utan låter mig vänta tills han verkligen vill tas upp ..
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Verkar som vissa är så perfekta av sig medans jag kör mitt rejs med mina barn knstigt nog men jag är inte rädd för påhopp alls utan jag vet att jag inte gör något fel alls,
    Men om ni tycker jag gör fel säg till så lämnar jag tråden då jag är helt änkelt en mamma som vet vad jag gör utan att larva mig med barn utan vet det bästa för mig och dem.

• 3 barns mamma84

Missuppfattar ni mig iaf du cissi jag låter inte dem skrika hejvilt utan någon unga onki onki så springer jag inte in utan jag vet som mamma vad det är !

• 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2011-01-06 20:31:21 följande:
    japp, men vi har nästan samma namn CIssi, jag heter ju CIlla

Inte meningen att kritisera dig på nåt sätt, men ang tv-tittande så är det faktiskt skdaligt för barn att kolla på tv, deras hjärna är inte utvecklat för att ta in så mycket.

Mina äldre barn William å Elliot kollar på disney och cartoon. Så det är inte så att jag är emot tv.
    Det blir så lätt fel när man skriver oxå eftersom man inte vet hur den andra menar, vi kanske menar på samma sätt men skriver olika

När du skrev att du lindade honom så trode jag att du menade verkligen att du lindande om honom, vet att i vissa länder så lindar de barn som en larv och då kan de inte röra armar eller ben fritt. SÅ det var helt enkelt ett missförstånd.
    Okej näh det e lugnt ja via internet blir det fel men ni vet vad jag menade nu hoppas jag
  • 3 barns mamma84

Nu är man verkligen trött barnen har hållt på och inte fan i mig har dom öron när dom ska ha öron utan då man inte säger något till dem jo då hör dom allt.
    Lyssnar inte utan där kan man plötsligen stå och prata med väggen eller dörren tillslutSkrikandes
    Sambon vill ha sex men jag vågar inte då nu har jag kännt mig äklad av sexObestämdkänner mig voltagen ibland som igår plötsligt började  jag att gråtaGråter
    Vet inte var detta kommer ifrån känns inte kul alls.
    Blir så lugn och trygg när jag är med Elias bara och slipper tänka på cigg då jag mäst skulle just då vilja ha men röker inte alls längre.

E det någon fas man går igenom just nu eller ??

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2011-01-07 08:22:48 följande:
    Ååh. Skitdag. Sambon spelade tv-spel fram till 4 imorse. Hur f-n tänker man då? Det gör mig irriterad...
    Höhö en emil som som äter sm en häst nääh haha skoja
    Ja man får dricka kaffe men man ska drick och ha paus och amma ..
    Jag tänkte ta en kopp idag hmm men nä jag orkar inte ta mig in till köket just nu lata mig

Men om man äter pepparkakor som jag gjorde med madlar i så herregud vad elias mage blev kaos fick massera honom ta upp och lufta hans ben mot magen så fes han flera ggr tillslut blev han en glad kille igen
  • 3 barns mamma84

Din sambo går visst igenom en barnfas

• 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2011-01-07 11:39:39 följande:
    Jag är också uppväxt här. I vendelsö. Brandbergen var jag också skeptisk mot, mem det är inte särskilt hemskt faktiskt, man har nog mycket fördomar, jag hade det i alla fall. Vi bor i utkanten av brb, i hörnet mot torvalla, ser fredrika bremer från fönstret, har jättefin utsikt. Skönt att bo i haninge för både mn och sambons familjer bor här. Jag trivs riktigt bra faktiskt. Skulle gärna flytta till ett hus i vendelsö eller så om några år!

Ja eller hur man får höra massa negativa men det är så bland alla små städer byar att man tycker om något mer än den andra stället.
    Men det e nog lugnare nu än då jag bodde hos pappa och var i Brandbergen med vänner och så.
    Ja torvalla hahaha JÖSSES fan oxå jag hade min pojkvän där ex nu tack o lov hahaha vi hade SEX inne i toalettet !! hahaha shit men hahaha

Det finns jätte fina villor om man åker mot Lyckebyskolan förbi hagaskolan så finnsdet massa fina områden (radhus)
    Hade en kompis som bodde där då vi alla gick i skolan åh vilka sköna minnen ..

Men nu har jag blivit rädd handen haninge c då det var mord där o massa mer voltäkter vid vattnet och död studen ja allt fy 17
  • 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2011-01-07 12:07:24 följande:
    2barns mamma- haha det är ingen fas sambon går igenom, han e alltid så :P han e nööörd!

Willes mamma - sambon kom faktiskt upp imorse, visserligen vid typ halv tio, jag trodde han inte skulle komma upp på hela dagen. Men nu e spelet igång igen :P
    Skrattar jasså hahaha

Min är en viskar *Toffel*
  • 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2011-01-07 12:14:03 följande:
    alltså..mitt vänstra bröst är ca.c-kupa och mjuk och mitt högra är DD-kupa och sprängs nästan ur bh-kupan. Hur är detta möjligt?? Vet att han föredragit det högra bröstet men det är nu de senaste dagarna som skillnaden har kommit. 
    Känns som att han inte får ut så mycket på det lilla bröstet..och det är det han också alltid krånglar vid. Släpper-skriker osv..och då blir jag stressad och ger tillslut upp och ger honom det andra bröstet.

Tror ni att mjölken kan sina ur bara det ena bröstet eller är det ngn blockering av ngt slag? 
    Du ska nog ge honom denna som nu e sprängd nära sen bara försöke ge honom nästa gång den andra brösten och massera själv ut mjölken det du kan och ta honom till bröstet bara.
    Du måste lugna ner dig o inte stressa upp dig vännen.
    Det sinar inte utan alla bröst är olika jag har samma sak men jag ger båfda två utan att han bråkar men i min högra bröst finns mer mjölk än i den vänstra ..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)