Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ammar oxå ut båda mina bröst när jag vet jag ammat klart
    att det är tomt typ är då det börjar göra piss ont då vet jag att han ammat ur allt vi varje måltid ..
    Och spyr i massor men det är bra då vet jag att han är mätt

Nu har jag en bild bomb tog massor bilder igår många med snopp men nacka bilder men dom tänkte jag framkalla och lägga upp på väggen snyggt ååh jag älskar svartvita bilder !!
    http://mamma84.bloggagratis.se/
    Nu tog jag några bilder utan snoppen så inga pervon kommer .. det e viktigt ..

Smakprov
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

TYPIST jag hatar avslag nu e jag piss irriterad jävla skit !!
    Den kommer när det passar madammen !!
    Började skratta fick skartt anfall och plötsligt rinner det till ,går till toan o se blod !
    Nu har jag trosskydd och lite har kommit men imon ja inget som vanligt KAN vara utan i dagar och veckor o så kommer de igen ..

• 3 barns mamma84

VARFÖR kostar ammnings topp o Bh förmögenhet ???????

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2011-01-09 22:37:52 följande:
    2barnsmamma - hm har billigt! 2 bh 199 o 2 toppar typ 249 tror jag :)

Emil har haft sovmaraton! Han har sovit flera timmar nu, jag somnade jag med.. Men det blev matdags, vaknade dyblöt om tutten :P som tur är har han haft två - tre lite längre vakenstunder på 1.5-2 tim, annars hade jag blivit orolig... Nu lär han väl vara vaken hela natten ist :)
    Haha men hoppas han sover snällt efter en matpass sen håller tummarna ..

Okej då ska jag in o se det borde vara samma här i Dk Hm om man beställer men ska man beställa bh:n från internet ?

Här ligger vår elias o sover i sin vagga gjort det sen kl 19 tiden ca o sover fortfarande ..
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-10 10:23:07 följande:
    Nån som vet??

mitt avslag slutade för ca 4 dagar sen o i går fick jag en blödning...den är brun/rosa o jätte slemmig o flytande så jag får ha binda på mig nu och sen har jag jätte stark mensvärk.... e de så att det är mensen som är på G?? trots att jag helammar??
    Mena va ju inte ens 1 månad sen jag fick barn,ska man redan ha oturen o få tillbax mensen?
    Nej det är inte mens utan avslag jag hade inte häller men plötsligt började det IGEN igår rött slemmigt rosa !! nu e jag så piss irriterad vill att det ska vara över nu nu nuuuuuu Skrikandesmensvärk igår med men när jag stressar mig ammar eller städar och donar hejvilt så kommer skitet tillbaks av ansträngning.

Ammar du ?
    Jag ammar o då kan det ta längre tid för avslaget att försvinna och mensen dröjer
  • 3 barns mamma84
    Emelle:
    Grattis till 3års förlovningenSkål
  • 3 barns mamma84

Nu är jag less less less jag har bara lust att slänga ut honom (känsla) gör ju inte det missuppfatta er inte fel !
    Men nu är jag så less Elias skriker skriker och är så jävla mammig plösligt !!
    Ger bröst ger ersättning visst det fungerar det vet ni va men sen när allt är slut han är så trött det ser man på honom jag har haft honom i min famn i timme nu men nu fick jag nog ka honom i sin vagga ockej han somnade men varje gång nappen trillar så vaknar han !!
    Nu la jag en tun filt som jag gjorde med storebror hans och idag blev det hans snuttis ja har varit han snuttis i 2år haha
    Men iaf JÖSSES men imon är det bättre !

*pustar ut*
    nu e han lugn ÄN så länge ..

• 3 barns mamma84

Maria:Vad hämskt men så jävla lättat att allt gick bra tillslut !
    Stort grattis till er och pojken
    {#emotions_dlg.flower}

Orkar inte komentera är helt fackup helt jävla slut i huvet ja detta har varit sen kl 16 tiden  !!!
    Bara massa skrikande gråtande.
    Imon en ny dag förhoppnings viss BÄTTRE !!

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2011-01-11 11:17:56 följande:
    Ni som ger ersättning, kokar ni allt mellan gångerna? alltså flaskor osv?
    Om jag kokar faskorna ?
    Hm jag kokar flaskorna varje veckas slut med inklusiv napparna.
    När jag inte kokar så tvättar jag med flaskborsten med diskmedel.
    För att jag kokar varje veckas slut så är det pågrund av att min son Amadeus fick svamp i munnen så jag har koll mer nu ..

Men när jag ger honom ersättning så kokar jag vattnet och så värmer jag i mikron med på nätterna ..
  • 3 barns mamma84
    LokesMammi skrev 2011-01-11 11:12:42 följande:
    Ja! =) Vi hade tänkt o lägga i bäddskydd under lakanet (som jag snodde från jobbet) för o skydda madrassen, men vi gjorde aldrig det. Varför vet jag inte o jag insåg nu att det hade inte  hjälpt. Dom är till för väta, inte för flod! =) hehe
    Hahaha på soffan fungerar det mitt vatten gick på soffan hemma hos mamma
    Åh måste önska lycka till nu
Svar på tråden December Bebis 2010 :)