Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

SKITNATT! Elliot har vaknat varannan timme typ och tagit evigheter att söva om. Dags att vakna var det halv sex men försökte få honom att sova till sex åtminstone. VAD HÄNDER?!

• Momalicious

Ja, tandläkare säger ju att det är värre än godis eftersom det fastnar i tänderna. Och det är ju sjukt sött!

Ja, jag antar det? Annars hade det väl varit dumt att rekommendera det. :/

• Momalicious

Det bästa jag visste när jag var liten, typ 6-7-8 år, var en rostad macka med honung på. Fick det på helgen ibland :)

Alltså jag önskar jag visste vad som var fel, så jag kunde hjälpa Elliot. :( vet inte om det är att det händer så mycket och att det är därför han sover så pissigt till och från. Imorse började han krypa, dock med armarna i golvet istället för händerna men ändå.

• Momalicious

Fast i russin är det ju sjuukt mycket socker. Torkad frukt är ju värst. Så russin är inte nyttigt.

• Momalicious

Natten i natt har varit underbar! Elliot somnade kvart i sju, och sov sedan till 00 då han fick lite vatten, sen sov han till kvart i sex då han fick flaska och sambon tog upp honom och jag fick sova till 6.30. Är riktigt pigg idag, men vi la oss innan tio igår också :) har inga problem med att gå upp tidigt men då vill jag att natten är som i natt också :)

• Momalicious

Oj, grattis! Idag stod Elliot vid soffbordet i flera minuter. Första gången han står så länge :)

• Momalicious

Gud, jag budar på tradera och jag blir så sjukt nervös de sista minutrarna haha. Är som att se på skräckfilm ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)