3 barns mamma84 skrev 2010-11-28 20:00:42 följande:
Vad vill du har du tänkt vad du vill nu med denna ?
Vad har du för gränns när det gäller storlek ?
Har du planerat att det kan bli redan samma dag eller dagen efter ?
Mitt önskan är ju kejsarsnitt det vet dom och har även sagt att det är så det kommer att bli och i sverige sa dom det redan sonen kom ut att om nästa kommer är det planeradsnitt som gäller.
Men också att om nästa blir lika stor eller större får jag inte skaffa mer barn.
Det är det som är och spänner i tankarna tänk om dom säger stopp sen ??
Jag vill inte föda en på 4,500 inte alls jag skulle Dö rent ut sagt hade ju problem att få dottern men jag var oxå trött.
Min misstake är ju över 4 kg och över 4,500g redan nu närmare 4,8-5kg måste förbereda mig jag vet att jag kommer att börja gråta av panik.
Det är skönt att du har det redan dagen efter mig och att du oxå tar vara på dom sista dagarna för det är nog så det kommer att bli för dig.
Troligtviss inte för mig men det beror på honom i magen nu
Den 14:e december när du ska klippa dig har du också en bebis i din vagn

Jag vet ju att planerar de ett snitt för mig blir jag inte ett dugg besviken, men vet samtidigt om att då kommer jag aldrig få uppleva en vaginal förlossning och känna på ett värkarbete då det är automatiskt snitt nästa gång (och fler barn vill vi ha, iaf 1 till)
Jag misstänker ju att han kommer väga 4,7kg på onsdag om han följt sin kurva sen TUL:et i v.32 och 34. Så det tycker jag är skäl nog att önska att de inte låter mig gå längre! Då är det ändå 6dgr kvar till BF och desto mer om de låter en gå över..och då blir det ju en 6kg här med. Nej, det går jag INTE med på!
Jag har ju min tid 14.45 och det är läkare som gör UL:et så ett svar får jag ju direkt där, men tror ju inte att de gör ngt redan samma dag, utan räknar med tors eller fre att de kan hjälpa mig. Men packar med väskorna och sätter in babyskyddet i bilen "just in case". hihi..