Emelle: du kan inte ha dåligt järnvärde då? hoppas du blir bättre..det är inte kul att va yr! upplever det ofta då jag har låågt blt och under grav. dåliga järnvärden.
ja, här är det också förkylt. Nova är mest hostig iofs men helt klart inte bra i kroppen. Lillplutt kom förkylningen igår på så här är det koksalt i näsan som gäller. Stackarn! Man vill bara snyta och hosta åt honom.

Imorgon ska jag försöka få tag i en Nässug iaf.
Har börjat mer och mer med ersättningen här hemma. Igår fick han tuttsen 3ggr innan och under natten men inget under dagen. han ville inte suga tag ens på mig.. På kvällarna verkar det dock funka bättre. Tycker det är så skönt att han håller sig mätt och är gladare under dagen. Inatt var det dock ramaskri vid 03.15

och han ville inte suga tag eller låta sig tröstas så tillslut gick jag ner och gjorde i ordning 120ml som han svepte direkt-sen sov han som en stock.

Trots sin förkylning har han varit på gott humör idag också utan amning idag heller. Han tuttade ur mitt bröst ikväll, men svepte efter en timme 120ml och sen somnade han.. så uppenbarligen mättar jag inte honom. Därför blir det nog så att jag bara nattammar honom i fortsättningen också så blir vi bägge nöjda.