Inlägg från: MalakiW |Visa alla inlägg
  • MalakiW

December Bebis 2010 :)

Stoce skrev 2010-06-10 10:43:15 följande:
    Ja, man slappnar precis av då blödningen upphört, och så kommer det något nytt som gör en så himla orolig igen. Som du säger så är det ju befogat vissa gånger, men hittills har allt gått bra - och SKA fortsätta gå bra också
    Vi alla härinne nu ska få fina decemberbebisar, och MalakiW håller vi tummarna för att det tar sig i augusti!!
    Tack! Stoce!! Det behövs känns det som! kramar!
    skogsbollen skrev 2010-06-10 11:09:20 följande:
    @Stoce:
    Det ska ABSOLUT gå bra för oss alla, och alla tummar för MalakiW.

@MalakiW:
    Det är klart att du inte tränger dig på. Du hör lixom hemma här, vi bryr oss om dig och vill veta hur du har det, bra eller dåligt.... det kvittar. Här ska man ju få skriva om allt, oavsett om det är glädje, sorg, ilska... whatever.
    Kram
    Hej Skogsbollen!
    Tack för att du säger så! Det är lite från och till. Just nu j-vligt mkt från. Fyller år i morgon och hade sett fram emot att fira min födelsedag som gravid. suck!  kramar!
  • MalakiW
    TheUnknown skrev 2010-06-11 07:47:27 följande:
    Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
    Hej vännen!
    Du vet väl att jag finns för dig?

All lycka!Hjärta
  • MalakiW
    skogsbollen skrev 2010-06-11 08:06:02 följande:

MalakiW:
    Grattiskramar på födelsedagen!!

Tackar! ;D
    kramar!
  • MalakiW
    skogsbollen skrev 2010-06-11 08:09:14 följande:
    Blä vad jag känner mig nojjig och orolig inför söndagens KUB-test. Drömt massa om det inatt och vaknat i omgångar. Ålderssiffrorna för mig som hunnit bli 36 när bebisen kommer, är 1:200.... inte roliga alls, känner jag. Fast det är klart, jag är ju 35 under den största delen av graviditeten.
    MEN, egentligen är det dumt att oroa sig. Det blir som det blir... Men det jobbiga blir om det nu visar sig vara en riktigt hög risk... att fatta beslut :/
    Wish me/us luck!
    Lycka till vännen! Kommer gå bra!! Kramar!
  • MalakiW
    NhjärtaD skrev 2010-06-11 10:50:07 följande:
    Vad är det du har??
    Ja snart halvvägs Jag med!
    TheUnknown skrev 2010-06-11 07:47:27 följande:
    Nu lämnar jag er o hoppas att alltgår bra för er .

all lycka!
    Tråkigt
    Detsamma!!

KraaamSynd om dej!! De helgerna man verkligen inte vill jobba är tuffa...vad jag vet så är jag ledig, men jag planerar inget för då ringer dem mej Men jag ska äta lite godis åt dej med!!

Förresten, hur är det med ditt huvud??? Kom & tänka på det när jag vaknade idag Var själv lite lm i huvudet & hade ont igår med....

MALAKIW!!

GRATTIS på din dag!!!!{#emotions_dlg.flower}
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    TACK! Kramar!
  • MalakiW

Hej alla,
    Härligt att läsa hur era magar växer och hur ni planerar för era små!

Här är det väl lite ljusare i tunneln. Idag är nog min första blödningsfria dag (HURRA!) Sex dagar till och jag får både bada och sexa! :D. Annars sysselsätter jag mig med att läsa på om mitt myom (som jag hoppas att jag får ta bort). Mitt myom ska visst sitta så pass illa till att det ska minska risken för MF/MA med uppe emot 50 procent om man får ta bort det. Fast sen har jag läst att man måste vänta 6 månader innan man får bli gravid igen efter att man tagit bort det... Men ska höra med läkare först. Har tagit blodprov för att kolla om jag har toxoplasmos och har inte riktigt fått svar än men det lutar väl lite åt det. Tar en dag i sänder och just nu är det 74 dagar tills vi får bli gravida igen! Så sakta men säkert. När fortfarande en dröm om att få hoppa in i denna tråd som gravid igen i höst!

Minifer-sugen på lunch snart?!

All lycka och kramar till er!

• MalakiW
    Minifer skrev 2010-06-14 23:37:28 följande:
    tack så jättemycket! Har helt fastnat i alla spel på facebook nu, spelar farmville, treasure island och mafia wars samtidigt, haha suck..Hoppas imorgon blir en bättre dag!

NhjärtaD HAHAA, ifall han märker det kan han fan ha det, som lite payback för allt gravidlidande man genomgår, haha! Skönt att ha alla hemma igen =) Måste vara asjobbigt att behöva lämna bort sina barn för jämnan =/
    Karttikeya skrev 2010-06-14 22:14:32 följande:
    Det blidde svartbrunt, precis som det skulle. Hurra! Tur att man bara behöver färga utväxten.. Behöver två stycken kartonger med hårfärg bara för det.. Ibland är det dyrt att ha väldigt mycket hår! Behöver nog tre eller fyra stycken om jag skulle färga hela mitt hår i den längd jag har nu, haha!

Men i morgon åker lite av. Hur mycket återstår att se. Jag fegar nog ur som vanligt och bara toppar det litegrann.
    låter som att du har lika mycket hår som jag brukar ha =) Blir jäkligt dyrt att färga när man behöver så många, blä! Har slutat nu (färga) för att jag inte pallar meket, just nu har jag en fin utväxt sedan maj förra året, hehe.ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad gött!!!! Fint att du fick taget provet också!

Jag såg paraplyet i hallen idag och tänkte JÄÄÄÄKLAR, haha! Jag lunchar gärna! Onsdag, kan du då?
    Hej igen minifer
    Menar du onsdag denna vecka? Kan både denna veckas onsdag och nästa! Ingen fara med paraplyet - tar det när du känner för det. Har "snott" ett annat paraply som låg och skräpade i huset : )
    kramar!
  • MalakiW
    we wish for a baby skrev 2010-06-15 00:01:36 följande:

Hej alla underbara...
    Ligger vaken och kan inte sova, har legat och läst igenom lite om hur de går flör er, och jag gläds så med er & längtar till v.30 då vi får köra igång igen :)
    Jag blöder till och från fortfarande och jag tror de är 2 eller tre v. sen idag..
    Har tappat bort ordningen på dagarna, sörjer min mamma som tusan, de förlorade barnet oxå... sitter fasst i svart hål som jag bara måste ta mig upp ur snabb, har ju så mycket att se till att bli pigg och fräsch för v.30 för inte rubbas nå hemskt mycket för mig känner jag... men självklart har jag funnit livsglädje igen till dess, jag har ju en underbar man samt otroligt peppande vänner.
    sen har jag er "min lilla tråd" jag kommer villja följa er till den dag var och en av er föder :)
    Ni får ett  happy new year :)
    Åh jag och malak en lycklig vår/försommar :)) Inte fy ska de heller, eller hur gumman :)
    Tack för ditt snabba svar igår :))

Nu ska jag gå¨och krypa ner brevid min man som gick och la sig för en stund.

Ta han om er!
    Godnatt!
    Hjärta

Vännen! Mina ord räcker inte till för de tankar och känslor jag har! Vill överösa dig med oceaner av kraft, mod och lycka!  Det här tar vi tillsammans! Jag ska försöka hjälpa dig ur det svarta hålet - tänder massor med värmeljus och drar dig sakta uppåt vidare och framåt!

All världens lycka till dig!

god natt!
  • MalakiW
    skogsbollen skrev 2010-06-15 09:23:39 följande:

Härligt att höra ifrån er, MalakiW och we wish for a baby. Härligast av allt är att ni, trots att ni har det tufft, försöker och ser ljuset i tunneln. Starkt!
    Kramar till er!

Tack för dina tankar Skogsbollen!
    Kram!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)