• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • TheUnknown

Härlig att det gick bra Emelle !! Mysigt att få se en litet bebis.. Du ligger ganska precis en vecka före mig du :)

Var på inskrivning idag och BM var jättetrevlig. Har, precis som jag trodde, lågt blodtryck. 100/50.. Det ska ligga på 120/80-90 egentligen, inte konstigt att jag är snurrig.. HB låg bra, 120, så det var ju skönt, inga järntabletter än :)
    Vikten ligger stilla, så jag har inte gått upp något iaf :)
    Är grymt trött och känslig, gråter som en tok :( Så nu svider ögonen och jag ska lägga mig..

natti

• MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-25 20:17:03 följande:
    Du är igen gäst du är en av oss spelar ingen roll att bebisen kommer 2011 och vi 2010 du ÄR och kommer att BLI en av oss för alltid!!
    Du är för go käraste 2 barnsmamma84!
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-25 20:24:45 följande:
    Säger bara fy fan för bm att hon var så jävla kall mot dig fy fan alltså ''skriker av iska''Njut av sommaren gumman och njut av sängen oxå
    Det konstiga är att jag sen fick dåligt samvete för att jag blev arg på henne för att hon var en okänslig idiot.. så jag ringde upp hennes tfnsvarare och bad nästan om ursäkt och då ringde hon upp ca 2 timmar senare och kunde då lite hålla med om att hon varit otrevlig. Men det satt långt inne för henne. Jag har ju tyckt att hon var kass innan och detta gör ju inte att jag är sugen på att gå till henne igen..

I morgon måste jag påbörja den medicinska misshandelsbehandlingen..På jobbet heter det att jag ska till tandläkaren. Låt mig nu bara få kraft att klara detta i  morgon. På fredag ska jag ligga inne hela dagen för att det ska sätta igång..

kramar i miljarders biljarder!
  • MalakiW
    NhjärtaD skrev 2010-05-25 20:31:47 följande:
    Är tråkigt att läsa att de i vården är så okänsliga... & jobbigt för dej gumman.....Om du orkar så självklart ska du stanna & hänga med oss!!!
    goaste du ;)
    kramar!
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:45:44 följande:
    Du är för go käraste 2 barnsmamma84! Det konstiga är att jag sen fick dåligt samvete för att jag blev arg på henne för att hon var en okänslig idiot.. så jag ringde upp hennes tfnsvarare och bad nästan om ursäkt och då ringde hon upp ca 2 timmar senare och kunde då lite hålla med om att hon varit otrevlig. Men det satt långt inne för henne. Jag har ju tyckt att hon var kass innan och detta gör ju inte att jag är sugen på att gå till henne igen.. I morgon måste jag påbörja den medicinska misshandelsbehandlingen..På jobbet heter det att jag ska till tandläkaren. Låt mig nu bara få kraft att klara detta i  morgon. På fredag ska jag ligga inne hela dagen för att det ska sätta igång..kramar i miljarders biljarder!
    Mitt hjärta gråter när jag läser vad du nu kommer få gå igenom gumman{#lang_emotions_cry}På fredag är det värsta den men också det lättaste dagen då du vet att allt är borta{#lang_emotions_cry}
    Men detta kommer att kännas hårt för dig.
    Finns det någon som kommer att vara med dig vännen ?
    Jag lovar att jag kommer att tänka på dig du ska veta att vi alla är hos dig och vi delar din sorg med varandra

Min hjärta är för dig
    {#lang_emotions_heart}
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-25 20:50:53 följande:
    Mitt hjärta gråter när jag läser vad du nu kommer få gå igenom gummanPå fredag är det värsta den men också det lättaste dagen då du vet att allt är bortaMen detta kommer att kännas hårt för dig.Finns det någon som kommer att vara med dig vännen ?Jag lovar att jag kommer att tänka på dig du ska veta att vi alla är hos dig och vi delar din sorg med varandra Min hjärta är för dig
    hej vännen,
    Jo fredag är den värsta dagen.. Varje natt drömmer jag hemska mardrömmar om allt och i natt drömde jag att barnet egentligen levde.. hemskt att vakna upp från den drömmen. Nä tyvärr får jag klara detta själv. Min man är på tjänsteresa i Stockholm hela veckan och min vän (som är den enda som vet och som skrev det där mailet) känns inte riktigt som någon jag vill ha med mig nu.

Tack för dina tankar - tror precis som dig att denna vecka är den värsta.

kramar!
  • MajMamman08
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:45:44 följande:
    Du är för go käraste 2 barnsmamma84! Det konstiga är att jag sen fick dåligt samvete för att jag blev arg på henne för att hon var en okänslig idiot.. så jag ringde upp hennes tfnsvarare och bad nästan om ursäkt och då ringde hon upp ca 2 timmar senare och kunde då lite hålla med om att hon varit otrevlig. Men det satt långt inne för henne. Jag har ju tyckt att hon var kass innan och detta gör ju inte att jag är sugen på att gå till henne igen.. I morgon måste jag påbörja den medicinska misshandelsbehandlingen..På jobbet heter det att jag ska till tandläkaren. Låt mig nu bara få kraft att klara detta i  morgon. På fredag ska jag ligga inne hela dagen för att det ska sätta igång..kramar i miljarders biljarder!
    Usch får så ont  i hjärtat när jag hör vad du måste genom gå! Miljoner kramar och tankar till dig i morgon!{#lang_emotions_flower}
  • 3 barns mamma84
    MalakiW skrev 2010-05-25 20:55:14 följande:
    hej vännen,Jo fredag är den värsta dagen.. Varje natt drömmer jag hemska mardrömmar om allt och i natt drömde jag att barnet egentligen levde.. hemskt att vakna upp från den drömmen. Nä tyvärr får jag klara detta själv. Min man är på tjänsteresa i Stockholm hela veckan och min vän (som är den enda som vet och som skrev det där mailet) känns inte riktigt som någon jag vill ha med mig nu.Tack för dina tankar - tror precis som dig att denna vecka är den värsta.kramar!
    Det kommer gå över fort vet du hur dom kommer att göra ?
    Får du ta tabletter som (abort) eller blir du skrappad i vaginan eller blir du igångsatt och föder ut ?
    Har du läst något om just detta och har du gått igenom detta otecka innan ?
    Förlåt om jag frågar gumman men om du läser mer om just vad som kommer att hända på Fredagen då kan du lite mer koppla av.
    Men innan du gör detta du ska göra be om Vul det kan vara så att dom har fel och lillen lever men det är ingen som vet.

Något som inte hör till men berättar iaf.
    Det var så att det var en flicka som ville göra vul och bm sa att barnet var dött hon bads att göra abort (piller) och hon vägrade tro att det var sant och åkte till ett annat stället och barnet levde.

En annan flicka ville göra abort men när hon väl skulle göra abort så vissade det sig att bebisen levde iaf och barnet föddes efer 40 veckor och bodde jätte fint.

Så innan du gör något be om vul lita på mig du mår bättre då och vet med 100% sanningen.

Jag skulle bli skrappad men jag VISSTE att allt hade kommit ut med MA själv men dom ville jag skulle bli skrapad.
    Jag vägrade och bad om VUL och ja allt var borta och jag slapp bli skrappad.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MalakiW
    MajMamman08 skrev 2010-05-25 21:01:25 följande:
    Usch får så ont  i hjärtat när jag hör vad du måste genom gå! Miljoner kramar och tankar till dig i morgon!
    käraste du! Tack vännen!
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-25 21:02:04 följande:
    Det kommer gå över fort vet du hur dom kommer att göra ?Får du ta tabletter som (abort) eller blir du skrappad i vaginan eller blir du igångsatt och föder ut ?Har du läst något om just detta och har du gått igenom detta otecka innan ?Förlåt om jag frågar gumman men om du läser mer om just vad som kommer att hända på Fredagen då kan du lite mer koppla av.Men innan du gör detta du ska göra be om Vul det kan vara så att dom har fel och lillen lever men det är ingen som vet.Något som inte hör till men berättar iaf.Det var så att det var en flicka som ville göra vul och bm sa att barnet var dött hon bads att göra abort (piller) och hon vägrade tro att det var sant och åkte till ett annat stället och barnet levde.En annan flicka ville göra abort men när hon väl skulle göra abort så vissade det sig att bebisen levde iaf och barnet föddes efer 40 veckor och bodde jätte fint.Så innan du gör något be om vul lita på mig du mår bättre då och vet med 100% sanningen.Jag skulle bli skrappad men jag VISSTE att allt hade kommit ut med MA själv men dom ville jag skulle bli skrapad.Jag vägrade och bad om VUL och ja allt var borta och jag slapp bli skrappad.
    Hej vännen
    jo det blir tabletter. Först "igångsättartabletter" i morgon och på fredag ska jag få upprepat med tabletter vaginalt. Sen ska jag på återbesök om ca 4 veckor för att se att allt är normalt..

Tyvärr har de redan dubbelkollat, så det kan jag glömma. Härligt för dem som fick uppleva att barnet ändå levde! Men naturligtvis hemskt att få ett falskt besked.

Jag hoppas att att jag slipper bli skrapad, har förstått att det är "värre" att bli skrapad. Får hoppas att blödningarna sätter igång så att jag slipper detta.

kramar i mängder!
  • Ninnie81
    MalakiW skrev 2010-05-25 21:12:11 följande:
    käraste du! Tack vännen! Hej vännenjo det blir tabletter. Först "igångsättartabletter" i morgon och på fredag ska jag få upprepat med tabletter vaginalt. Sen ska jag på återbesök om ca 4 veckor för att se att allt är normalt..Tyvärr har de redan dubbelkollat, så det kan jag glömma. Härligt för dem som fick uppleva att barnet ändå levde! Men naturligtvis hemskt att få ett falskt besked.Jag hoppas att att jag slipper bli skrapad, har förstått att det är "värre" att bli skrapad. Får hoppas att blödningarna sätter igång så att jag slipper detta.kramar i mängder!
    gör ont i hjärtat och ja beklagar eran sorg.  hoppas de går så bra som de kan gå och mina tankar ska va med dig i morgon.
  • Ninnie81

i morgon går ja in i v.13. ska om 2 veckor boka tid för rul. ska försöka ta samma dag som sambon om de finns tid då.

på tors drar ja till storstan alldeles ensam och hälsar på en kompis. karln får ta hand om våra älskade söner.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)