• MFJG

December Bebis 2010 :)

Jag var super duper nöjd med malmö. 
    Bråk? vad för bråk? 

• MFJG
    Mysmamma70 skrev 2010-11-18 21:25:14 följande:
    Många skåningar här - vi får ta en bebisträff sen när våra guldklimpar tittat ut
    Låter som en bra ide!=)
  • MFJG
    Mysmamma70 skrev 2010-11-18 22:08:54 följande:
    Det var en hel familj på 8-10 pers som ville besöka en kvinna som låg på perinatal. Personalen bad dem gå eftersom lokalerna bara var anpassade för max 2 besökande. De vägrade gå, så polis fick tillkallas och dessa fick använda tårgas för att de skulle avlägsna sig.
    Jaha. Jag trodde det va ett annat bråk. Det har jag hört om.
  • MFJG
    Stefanie skrev 2010-11-19 14:09:37 följande:
    1. Jag har haft sex för första gången sedan... Början på september? Nu gör det liksom inget om förlossningen drar igång längre. Lycka! (delar med mig av det här bara för att få ur mig det någonstans Glad)
    Tror dock inte bebis tyckte det var lika roligt, för nu håller Liten på att trycka sönder min blåsa och slå volter där inne. Dumma pappan.

2. Jag har nu lärt mig att det är mammans och pappans gener som avgör när bebisen lämnar livmodern. Det borde betyda att jag kommer att gå över tiden. Jag hoppas att det inte stämmer för nu vill jag ha ut liten. Gärna runt lucia.

3. KLÅDA! I natt har mina händer (och resten av kroppen, men framför allt händerna) kliat något fruktansvärt. Ingenting hjälper. Usch.

1) Brukar bli rörelse därinne efter aktiviteter i sängkammaren. 
    2) Hur avgör dem? Var läste du detta??
    3) Graviditetsklåda kan bero på förhöjda levervärden och bör kollas upp av din BM eller doktor. Min kompis led av det sin graviditet och det va absolut värst på nätterna. 
  • MFJG
    sarashjärta skrev 2010-11-19 20:24:27 följande:
    Nu är Lillebror här tjejer! 3398 gram och 51 cm lång. Jag är kär! Vilken dag! Han tog mitt hjärta direkt!
    Och Jag älskar mannen i mitt liv, ÄNNU mer! Hur Är detta möjligt?
    Grattis!
  • MFJG

Någon mer som dricker HB te? Jag tycker inte alls jag har fått en endaste extra sammandragning av det där teet och det är ju toppen för det innebär att jag kan dricka det utan problem! =)

• MFJG

Hallombladste...Jag vill inte heller ha ut bebis för tidigt och det är inte därför jag dricker hallonbladste. Tror faktiskt inte det funkar så. Bebis bestämmer själv när den vill komma. Däremot tror jag att det kan hjälpa till med läkningen och att livmodern drar ihop sig bättre. Som förberedande inför förlossningen. 
    Jag får inga sammandragningar alls när jag dricker och hade jag fått det hade jag slutat dricka direkt. För dem har jag haft sen vecka 16 ändå och vill inte ha fler.

Jag har deja vu´s HELA tiden...någon mer? 

• MFJG

Det jag har köpt på Life i påse är gott enligt min mening..=)

• MFJG

Ligger med vad jag tror är riktigt onda onödiga förvärkar. vetekudden hjälper inte..hade samma förra veckan. inte kul när det är fejk värkar.. HarMrshelgesson fött nu montro?

• MFJG
    ludicrous skrev 2010-11-20 19:40:27 följande:
    Nu börjar det släppa tror jag.. Vissa stunder under dagen har det varit 2-3 min emellan. Förut kom där en riktig värk, kabom!! Sen släppte det lite, men kroppen är sjuk trött :(
    Hoppas du får sova och vila kroppen inatt då!

Jag har fortfarande pinvärkar som kommer och går. Magen blir STENHÅRD. Men jag tror definitivt inte det är på G. Bara kroppen som dummar sig.

Jag tror också MrsHelgesson fått nu.. 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)