Inlägg från: delifi2 |Visa alla inlägg
  • delifi2

December Bebis 2010 :)

ÄlskarNova skrev 2010-11-09 17:43:12 följande:
    ja, det kan det ju vara. Förvatten läste jag en annan tjej för någon vecka sen som varit med om. Att det finns liksom en yttre hinna som kan spricka. 
    japp det finns ju 2 hinnor, fast jag har aldrig hört att bara den ena spricker, men omöjligt är det ju inte :)
  • delifi2
    Åh herregud, fick precis veta att min kompis dött.. sånt händer ju för fan inte en själv, det är sånt man läser om i tidningen, tycker synd om familjen och går vidare. Jag vet inte hur jag ska klara av teoriprovet imorgon, känns som jag ska dö. Gråter
    Å vad jobbigt, kan du inte skjuta upp teoriprovet imorgon då så att du kan få sörja ifred utan att tänka på nåt annat? Beror ju på om du kan koncentrera dig eller inte och ur du är som person, jag är en sån som vill gråta själv några dagar och sen så blir jag mig själv igen
    MFJG skrev 2010-11-09 19:42:03 följande:
    Någon tyckt att det gjort ont när bm känt hur bebisen ligger med huvudet? För idag när hon kände gjorde det skit ont. Har sen dess förvärkar och molvärk som är konstant i ryggen. Sen dessa ilningar ni pratade om innan. Dem har jag också hela tiden. Känns som någon tar en tång och drar i tappen eller något. Högst obehagligt.

Något som är märkligt är också att jag glömt hur mycket som helst om hur graviditeten kan vara trots att min son inte ens fyllt två år än. Men vissa saker glömmer man väl.. 
    japp för mig gör det skitont faktiskt men jag har en väldigt känslig mage oxå, å dirket när hon hade känt och jag vände mig om för att få nålar fick jag sd, sen efter ett tag fick jag en värk. Det räcker med väldigt lite för att sätta igång mina värkar just nu.

Jag har oxå totlat glömt bort min förra grav förutom att jag kommer ihåg att jag hade foglossning å William är bara 1 år
  • delifi2

Men för helskotta....
    vad fan ska jag göra nu, dagens I-lands problem....

ska ju på bröllop i början av december och jag har ju visat en klänning här som jag hade tänkt ha och nu så finns den inte längre!!!!

GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH.....vad fasen ska jag NU ha på mig??! det var lixom den enda klänningen som jag verklgen skulle vilja ha...
    Gillar inte klänningar i vanliga fall....blir tossig

• delifi2

avskyr att ha värkar...... man vet ju aldrig om det är på G eller inte, hoppas inte det..

• delifi2
    Momalicious skrev 2010-11-10 11:27:02 följande:
    Hej tjejer. Är fortfarande i en dimma fast det är inte så konstigt kanske. Kan inte förstå att hon är borta, gör man någonsin det? Första gången någon jag känner dött så vet ju inte riktigt hur det "ska" kännas.

Ska snart iväg och göra teoriprovet. Det är massa snö (och det snöar) och vi har sommardäck på bilarna fortfarande. Känns skithemskt, ärligt talat. Vill inte att vi ska dö också. Det blir att köra jäkligt lugnt in till Uddevalla idag.

Nu håller vi tummarna för att jag kan fokusera tillräckligt för att klara teoriprovet så jag slipper göra om det.
    Hoppas ni får en fin dag, och ta hand om er! :)

Kram 
    Håller tummarna för dig idag du kommer klara det.
  • delifi2
    Mysmamma70 skrev 2010-11-10 13:44:46 följande:
    Idag har jag äntligen varit hos läkaren och fått hostmedicin mot min skrällhosta som håller mig vaken om nätterna. Men det känns ändå lite sådär att ta mediciner när man är gravid tycker jag... hur gör ni andra?
    jag tar inte ens panodil mot huvudvärken jag har dragit med i 2 veckor.
    Fast jag är lite anti mot kemiska preparat, dock använder jag voltaren nån gång ibland på ischisnerven men oftast tar jag tigerbalsam som jag tycker är mycket bättre
  • delifi2

har du provat vicks eller tigerbalsam mot hostan, att smörja in det på bröstkorgen och på ryggen

• delifi2
    MrsHelgesson skrev 2010-11-10 14:06:56 följande:
    Jag har så jäkla ont när jag går och det började igår. Det känns nästan som att jag inte kan hålla ihop benen längre, plus att en nerv i högra ljumsken hamnar i kläm lite då och då. Jag undrar om barnets huvud har fixerats nu och det är därför jag har så ont.
    låter som du har börjat få foglossning då kan man lixom inte hålla ihop bena
  • delifi2
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-10 14:19:20 följande:
    Haha man går som en anka då Tungan ute vakk vakk
    NEJ NEJ :) du ska inte gå som en anka, det gör det bara värre man ska försöka gå som vanigt, vet hur vårt det är men det är det bästa för både rygg oh höfter, annars kan det bli så som jag har. Att bäckenet blir snett och att barnet inte hittar ner lixom utan gör precis som William och lillfis lägger sig snett mot ljumsken ist eftersom det då är rakt ner för dom...
Svar på tråden December Bebis 2010 :)