December Bebis 2010 :)
Vi har införskaffat en ac till sovrummet! Men i denna jäkla värmen hjälper den knappt! Sen är den så högljudd att man kan inte sova med den utan får ha den igång innan man ska sova. Jag vaknar alltid med ett ryck tidigt på morgonen för att ja är så varm o sen har ja svårt att somna om igen när de är ljust varmt och fåglarna kvittrar. Funderar på att slänga ut täcket o bara ha lakan jag också! Som de e nu så ligger ja bara ovanpå täcket ändå. Anledningen till att ja får göra två RUL är att första gången låg bebisen så gömd o ville inte komma fram så barnmorskan kunde inte utföra undersökningen så noga som hon ville. Så hon ville att den skulle få växa till sig lite och att vi skulle komma tillbaka igen efter två veckor :) o de tackar man ju inte nej till :) dessutom kunde hon inte alls se kön då så jag är glad att vi får en chans till :) hade nästan önskat att vi fick vänta nån vecka till så att de var ännu säkrare att kanske se könet. Men är ju i vecka 20 nu så hoppas verkligen att de går. Bara några timmar kvar nu! Borde försöka sova nån timme till kanske. Har inte sovit så många nu. Är sååå varm!