delifi2 skrev 2010-08-10 22:42:52 följande:
Här blir det inget mer sex för min del :(
Har ju sån foglossning så när vi hade haft det så dagen efter kunde jag inte gå :(
Så var det för mig för två veckor sen, men efter det har vi valt ställningar som inte påverkar bäckenet lika "hårt" och det har funkat...så nu provar vi igen...
Kändes inte riktigt värt det dagen efter då man var typ invalid...Men just i stundens hetta så tänker man ju
inte på det precis....

NhjärtaD skrev 2010-08-10 22:17:16 följande:
go kväll...
kikar in här innan sängen....fick hoppa in & jobba ikväll...gick rätt bra faktiskt, hade inte så tung runda...
Men visst känns det...
idag på morgonen fick jag sd innan jag ens stigit upp

sen när jag gick upp för att kissa var det en slemmig flytning med lite blodstrimmor i....haft trosskydd hela dagen & sett rosa flytningar....haft sd som vanligt men inte som gjort ont...ska man ringa ele avvakta?
Åhh nu börjar min panik för att som ska fixas innan bebis...vagn, bil, nya sängkläder, nytt spjälskydd, nytt överdrag till skötbädden, bebishörnan....suck suck....
Denna grav e inte nått underbar som de andra vatt

Men jag har iaf världens underbaraste sambo vid min sida & det har jag inte haft innan....

Åååhååå, känner så mycket som du, men på det har du det ju mycket värre med SD och flytningar.
Ta det LUGNT nu vännen!! Och ring om du är osäker...hellre en ggn för mycket än tvärtom ju!
we wish for a baby skrev 2010-08-10 22:35:09 följande:
Hej tjejer!
Jag finns forfarande kvar vid sidan av, kommer följa er tills era små bebisar kommer en efter en :)
På måndag är de dags för ett nytt försök får tillbaka ett 5dagars odlat embryo då som jag hoppas vill stanna kvar hos oss, en maj bebis!
De är roligt att föla er resa mot de slutgiltiga målet, finns här i bakgrunden & hejjar på er!
Ha det bäst!
Lycka till!!

ondar skrev 2010-08-10 19:35:00 följande:
Hej allihop, kikar in lite snabbt så får läsa ikapp mig en annan dag:).
Blev ingen träff med Pappan o hans mamma i söndags, min rygg är helt paj pga grav så behövde vila efter jobbet för att orka upp till jobbet dagen därpå igen:/. På torsdag efter jobbet verkar det däremot bli av:). Jättenervöst men ska bli härligt o ha gjort första mötet iaf! Hoppas så att vi tycker om varandra så man kan umgås lätt även utan Pappan med. Vill ju att mitt barn ska ha lika god kontakt med sin farmor som jag hade med min.
Mamma var här igår och hon har ju sett hur svullen och öm jag är överallt, hur ryggen bråkar osv så hon tyckte absolut att jag ska försöka bli sjukskriven så fort sommarviket är klart den 21. Så ska prata med BM den 19 när jag ska dit o se va hon säger- om hon kan hjälpa mig få en tid hos en bra läkare.
Det hade verkligen vart skönt! Ser att vi är många som börjar må riktigt dåligt nu:(, så tråkigt!
Idag har jag vart med min brorsdotter som fyller ett år på söndag plus en kompis dotter som är född i februari, var första gången ja höll kompisens lilla idag och det går inte beskriva hur mkt jag längtar efter min egna nu

. Vi gick ut på promenad sen o där gick de med sina vagnar och jag gick med min mage:), snart snart är min också här!
Har hittat en sulky billigt nu som passar till babyskyddet jag har köpt så nu är verkligen nästan allt inköpt redan. Allt bara väntar på Liten, precis som jag!
Liten lever rullan där inne och idag har det vart riktigt hårda sparkar och iaf en gång en kullerbytta:). MYS!
Har fastnat för ett till namn nu också, har inte släppt det till Pappa ännu så vi får väl se vad han säger, förmodligen blir det ett nej:/. Menmen, är iaf TOKkär i namnet "Henry"

.
Vi vet ju inte vilket kön som Liten har så vi försöker samla på oss några förslag åt båda hållen:).
Hoppas du får som du önskar med en sjukskrivning *håller tummarna*
Och du...Harry är
JÄTTEfint! En av mina egna favoriter...men skulle nu vår Agnes komma ut med "
fel" kön så är ju hon isåfall en Carl-Johan