• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • 3 barns mamma84
    Tråkigt att vissa ska fortsätta hålla på och tro att man har rätt hela tiden alltså orka hålla på.
    Det var så lugnt här innan man blir påtryckt av en.
    Tråkigt att det ska finns folk som inte kan vara en vuxen människa.
    Men från o med nu tänker jag inte lägga min tid på dig Linn och tänker inte änns svara på någon av dina innlägg alltså håller ajg mig borta ifrån fina komentarer.
    Jag har varit i denna tråd längre tid och lämnar INGEN av mina vänner jag har här inne så det får du acceptera.

Idag har vi ätit middag hos grannen haha 1 sek sen var vi hos henne det var en lång resa vi hade framför oss hahaha
    Har oxå tagit bilder på magen min hihi det var ju på tiden liksom
    Barnen sover nu oxå och Vicktoria är GIFT med daniel Hjärta
    Kl 15.55 ååh vilken dag
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Vi har bara haft sex 2 ggr hehe jag är inte kåt o så men när vi väl ska så går det toppen och orgasmer kommer i rad haha
    Men känner inte sug just nu iaf.

• linn78

ja, här blir det inget sex alls=( Min lust är som bortblåst, det var likadant förra gravven... Grattis till er som har lusten kvarFlört Tycker synd om sambon bara, jag får väl ställa upp, blir ju bra bara man börjar, hihi!

Jag har dom senaste dagarna haft mensvärk. Jag förmodar att det är växtvärk men konstigt att det kom nu helt plötsligt?!! Någon annan? Fast nu när jag tänker efter så kan jag knappt knäppa det sista paret jeans som passar och det kunde jag i veckan så ja, det har kanske växt på rejält sista dagarna... Blir till att plocka fram gravbyxorna imorgon så jag har något att ha på mej när sonen ska på kalas imorgon.

• 3 barns mamma84

Molvärk-mensvärk hära med idag blev faktist lite rädd att något skulle vara fel med bebisen.
    Men det försvan sen (skönt)

• Saliva123

Har också känt bebis! Kände m dottern i v 18, nu är jag bara v 15!! Satt m tighta brallor i bilen, och det blev kanske trångt. Kände flera små "duttar" och när jag flyttade och lättade på trycket lugnade det ner sig. Mysigt! Ang. sexlusten så är jag inte heller sugen alls. Skittråkigt!

• Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2010-06-19 19:38:15 följande:
    Vi har bara haft sex 2 ggr hehe jag är inte kåt o så men när vi väl ska så går det toppen och orgasmer kommer i rad haha
    Men känner inte sug just nu iaf.
    Samma här Blir typ inte speciellt kåt men när vi väl har sex, då jäävlar
  • Momalicious

Shit vilken söt sambo jag harr! Han är ju på festival nu och ringde förut och sa att han bara var tvuuuungeeeen att köpa lite bebiskläder. En body som (han var lite full så fattade inte riktigt) det var en ros på och stod "mother", lite ed hardy stuk och en tischa som det stod "heavy metal is my future". Haha. Det sistanämnda är väl kanske inte mitt förstaval av plagg men han får väl bestämma lite också. GIllar iaf sån musik, men en liten bebis på två månader i en sån tröja... Njaaa. Bodyn lät för söt dock.

Haft världens mysigaste kväll med min mamma. Hon kom och hälsade på eftersom jag tycker det är så tråkigt att var ensam.
    Vi grillade och till köttet hade vi färskpotatis och världens godaste sallad jag gjorde. Åt 90 procent sallad och resten kött och potatis Efter det tog vi en långpromenad runt i Ellös, gick ner till havet och satte oss. Sen gick vi hem och åt honungsmelon.
    Låter nästan som en romantisk dejt HAHA.

Nu blir det sängen för lilla mig, städat hela lägenheten så den är fin som skam nu! 

• Emelle

Momalicious-

Vilken myskväll med mamsen... Och gulligt av din sambo ju! Hihi!

Åååå ni som känner era små. Fatta vad avis jag är på er. Är ju i vecka 14 nu och har inte känt något än och räknar inte med det heller inom ett par veckor. men jag LÄNGTAR det kan jag lova!

Sexlusten är inte på topp här heller, men som många av er verkar tycka så är det ju toppen bara man sätter igång! Kvällarna är jag alldeles för trött och har mått dåligt på tills nyligen och faktiskt har jag inte prioriterat sex så mycket nu senaste tiden. Det kommer säkert att bli bättre med det också nu när man börjar slippa illamåendet och tröttheten som mest..

Linn- Ja jeans ja...var flera veckor sen jag fick på mig mina vanliga...Mamabyxor is the shit!!

Och bara för att säga min mening så håller jag med en del av er härinne...
    Det behöver dock inte bli en otrevlig ton och man behöver inte stänga av någon (frysa ut) ur tråden bara för att man inte håller med. Ang. UL så har jag tänkt många tankar de sensate veckorna då en del skrivits men har hållt tyst då jag mistänkt att det bara skulle resultera i...vad det just gjorde!
    Kraaam till er girls! Nalle

• LinnV

Haha, sexlust, vad är det? Typ så känns det nu, händer kanske en eller två gånger i månaden för det måste vara på dagen. På morgonen måste jag äta och sen vila för annars mår jag pyton och på kvällarna har jag sån värk att jag inte kan röra mig. Och det kan vara svårt att passa in när vi jobbar olika hela tiden och har min dotter varannan vecka. Men jag känner inget behov av det men vet att min sambo tycker det är jobbigt fast han inte säger något.

Jag har köpt en gördel för gravida på babyproffsen, det var helt underbart för ryggen. Jag blir lite bättre iaf när jag har den på och det är ett stort steg, nu kan jag faktiskt gå igen, inge långt men lite iaf! 

Jag kan inte heller ha mina byxor längre, eller det har jag inte kunnat på många veckor, blir mammabyxor eller mjukisar för mig!  

• linn78
    Emelle skrev 2010-06-19 22:19:23 följande:

Momalicious-

Vilken myskväll med mamsen... Och gulligt av din sambo ju! Hihi!

Åååå ni som känner era små. Fatta vad avis jag är på er. Är ju i vecka 14 nu och har inte känt något än och räknar inte med det heller inom ett par veckor. men jag LÄNGTAR det kan jag lova!

Sexlusten är inte på topp här heller, men som många av er verkar tycka så är det ju toppen bara man sätter igång! Kvällarna är jag alldeles för trött och har mått dåligt på tills nyligen och faktiskt har jag inte prioriterat sex så mycket nu senaste tiden. Det kommer säkert att bli bättre med det också nu när man börjar slippa illamåendet och tröttheten som mest..

Linn- Ja jeans ja...var flera veckor sen jag fick på mig mina vanliga...Mamabyxor is the shit!!

Och bara för att säga min mening så håller jag med en del av er härinne...
    Det behöver dock inte bli en otrevlig ton och man behöver inte stänga av någon (frysa ut) ur tråden bara för att man inte håller med. Ang. UL så har jag tänkt många tankar de sensate veckorna då en del skrivits men har hållt tyst då jag mistänkt att det bara skulle resultera i...vad det just gjorde!
    Kraaam till er girls! Nalle

Ja, det är dom verkligen! The shit alltså=) Och sköna också!! Vet faktiskt inte varför jag drar mej för att plocka fram dom, sist kunde jag inte vänta tills jag kunde ha mammisar... Känner mej mycket tjockare i hela kroppen denna gång så jag tror att det har med det att göra.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)