Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

December Bebis 2010 :)

Ååh jag blir tokig..så sjukt trött. Agnes sover vill säga bra på natten men vaknar vid 6-7 och vägrar somna om... Har nu några mornar lagt mig på soffan och slappat medans hon leker själv.. Men fattar inte varför hon ska vara på de saker som hon inte ska vara på... Klättrar på tv,n och sliter i massa saker som är olämpligt.. Älskar att krypa till blöjhinken och riva där i..fy fan vad äckligt.. Jag tål inte doften av bajsblöjor nu när jag är gravid... Här om dagen kröp hon in i sovrummet , jag tänkte inte så mycket på det eftersom min sambo var där.. Men så hör jag ett ganska bekant ljud.. Går in i sovrummet..haha då har hon fått fatt i min vibrator dildo ur byrå lådan och satt igång den och stod helt nöjd vid sängkanten och visa mamma sitt nya fynd :) Haha! Lite för ung för sånt kanske.. I dag ska jag fixa och greja här hemma för ikväll ska jag vara värdinna för www.meandi.se party :) så några väninnor kommer hit och så en försäljare och visar kläderna.. Jag bara ääääälskar deras kläder såååå fina!

• LillSnurr82

Mår inte illa, bara vid visa lukter. Tröttheten släpper nog snart oxå, ville bara klaga lite :) minns att det bara var de första veckorna man var så här trött..

• LillSnurr82

Jag kommer ju (förhoppningsvis, om allt går bra) att vara hemma väldigt länge till. När sen det är dax för nästa barn att skolas in har jag tänkt att jag ska börja plugga istället för att gå tillbaka till jobbet. Har annars en 75% tjänst, men blir alltid att man jobbar upp till heltid i alla fall. Jag skulle nog inte palla att gå tillbaka till mitt jobb igen nu när jag väl kommit där i från.. Kan möjligtvis tänka mig att jobba lite då o då på det jobbet.. Men inget fast!

• LillSnurr82

Angelique: nej fy vad tråkigt, finns det inget att göra ?? tänker på er! Massa kramar!

• LillSnurr82

Men hur mycket protein var det i urinen då? För man kan få positivt på de testerna om det kommer i lite flytning i urinen. Det fick jag en del gånger jag testa för protein i urinen.

• LillSnurr82

Agnes äter allt i princip som vi äter.. Stekt o kryddat ( dock ej salt) .

• LillSnurr82

Vi brukar borsta tänderna innan läggdax men hon dricker ju oxå välling och somnar på det. Ibland borstar vi på morgonen/ dagen istället.. Och ibland inte alls! Hon har ju bara 2 tänder än.

• LillSnurr82

Hmm, jag hade hål ( inte mer än vanligt) i mina mjölktänder, men har aldrig haft hål i mina tänder jag har nu. Har alltid borstat tänderna 2-3 ggr/dag. Men kanske bara haft tur :) Agnes har några gånger gått upp till 5 steg på raken, så hon kommer nog oxå gå inom en snar framtid :)

• LillSnurr82

Ja Agnes kan stå, ställer sig upp utan att hålla sig i nåt tom. Går mot och med allt, brukar ta tag i barnstolen i benen och springa, haha ser för kul ut. Klättrar på ALLT! Upp på hyllorna i skötbordet, från soffa till byrå upp i fönstrerna osv..

• LillSnurr82

I morgon hoppas jag på sovmorgon. Agnes fick för sig att somna kl 17.45 och sov till 19.30.. Var sen uppe till 21.30, brukar i vanliga fall somna mellan 19-20.. Så hoppas man får sovmorgon i morgon. Skulle vara skönt att slippa gå upp kl 6-7 för en gångs skull :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)