December Bebis 2010 :)
Ååh jag blir tokig..så sjukt trött. Agnes sover vill säga bra på natten men vaknar vid 6-7 och vägrar somna om... Har nu några mornar lagt mig på soffan och slappat medans hon leker själv.. Men fattar inte varför hon ska vara på de saker som hon inte ska vara på... Klättrar på tv,n och sliter i massa saker som är olämpligt.. Älskar att krypa till blöjhinken och riva där i..fy fan vad äckligt.. Jag tål inte doften av bajsblöjor nu när jag är gravid... Här om dagen kröp hon in i sovrummet , jag tänkte inte så mycket på det eftersom min sambo var där.. Men så hör jag ett ganska bekant ljud.. Går in i sovrummet..haha då har hon fått fatt i min vibrator dildo ur byrå lådan och satt igång den och stod helt nöjd vid sängkanten och visa mamma sitt nya fynd :) Haha! Lite för ung för sånt kanske.. I dag ska jag fixa och greja här hemma för ikväll ska jag vara värdinna för www.meandi.se party :) så några väninnor kommer hit och så en försäljare och visar kläderna.. Jag bara ääääälskar deras kläder såååå fina!