Emelle skrev 2010-11-24 09:37:13 följande:
Godmorgon. Eller Skitmorgon.
Mår pissigt idag med.
Orkar inte mycket mer nu. Hopaps min BM tar mig på allvar idag, ska dit vid 11.
Sover ingenting om näterna och har så fruktansvärt illamående och huvudvärk jämt (säkert pga av sömnbrist)
Och det är ännu värre när jag ligger ner. Enda ggn jag mår lite bättre är i en varm dusch...
Ang. väskor så har jag packat en väska åt oss med kläder, hygienartiklar osv och så skötväskan med kläder, blöjor, overall, mössa, filt, nappflaska, tillägg, napp pch allt vad det nu var...Babyskyddet är ju i bilen...
Emynem skrev 2010-11-24 08:17:25 följande:
Godmorgon min damer!
FY sjuttsingen vad man sover dålig nu mot slutet. Vaknar 100 ggr om natten och ingen ställning är skön att ligga i. Gör ont i armar, ben och rygg. Sen ifall man vänder på sig så får man en massa SD.
Sen sitter man som ett vrak på morgonen när lillen vaknar och vill upp. Tur att han går på dagis så man kan sova lite på dagarna. Är helt slut och lider av fruktansvärd huvudvärk!
Nu vill jag bara att mini ska komma så man kan bli människa igen :/
Hur har ni här inne gjort med namn på mini, har ni "bestämt före" eller tar ni det när mini är född?
Vi har bestämt. Här kommer det komma ut en Agnes!
Minns du om man får blöjor på BB?? Jag har för mig de och att jag inte hade med mig det till William utan man fick där,behövde inte använda de blöjor man fick från startpaketen.
Ska du kille sova över på BB?? Det ska inte min göra,men han har tusan va där hela dagen;) Så lång tråkigt, men tur man ska ha me sig datorn;)
Lycka till nu kl 11. Själv ska jag till F-kassan på möte om min föräldrapenning.
Jessika82 skrev 2010-11-24 09:38:29 följande:
Glöm inte kameran .... (och ladda batterierna)
Jajemen...det är ett MÅSTE ! Lika så filmkamera som vi ska ha med!
Drömmer typ varje natt nu att vi inte hinner o ta ett enda kort elller filma något på bebis!! MARDRÖM!
Börjar bli så sjukt nervös nu inför hur förlossningen kommer o starta!!
Vill fixa iordning här hemma hela tiden!
Måste slinga håret och göra gipsmage...gud när ska man hinna allt! Sambon jobbar över nu varje kväll på jobbet,sååååå booooring!