Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:34:50 följande:
    Samma som där men jag vet inte jag kör inte bil haha
    men hmm ska man prata med polisen om detta eller finns det någon sida som vet hur det är ?
    Hon sitter just nu på en bildstol vad det nu är som hon får göra men fram vet jag inte då .

Ja krongligt haha och jag som ville ha 5 barn får nöja mig med 3 nu och 4 sen haha och sen 5:e bara GLÖMMA hahaha
    Ne ja har ingen aning,haha! Men borde itne typ babyaffärer som säljer bilstolar veta??
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    delifi2 skrev 2010-11-24 12:41:43 följande:
    Vi har ju bara en säng till henne. Blöjor har ju William så de är väl bara linda runt dom på henne, visserligen är de från 9 kilo men de tär iaf blöjor
    Kläder...tja är väl bara linda dom runt henne oxå hahaha....
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:29:59 följande:
    Haha jag ser framför mig att du och mannen bara tittar på henne och bara ööh jasså och här e du hmm vad ska du veta vad ska v göra vad gillar du och vad gillar du inte nu ska vi byta blöjor hur gjorde man det igen hahahaha shit jag skulle dö av garv när jag såg er
    Men tänk ja nu ville hon minsan säga mamma snart kommer jag haha som min då han bara bökar och håller på och arm hit och ben dit hahaha och ja det känns shit sambon bara öööh han vill visst ut
    känns som det kommer bli så den första tiden, bara vem är du då??
    Kommer kännas så overkligt, stackarn hon är helt mobbad för vi har bara en säng till henne och inget annat, eller jo en vagn oxå men inget mer haha...får nog sno  med några blöjor från BB tror jag allt
    Hahha ja man tager vad man haver
    Har verkligen mardrömmar nu att man inte ska hinna ta foton på förlossningen eller typ glömt alla bebiskläder hemma, osv,haha! Jag vill ha de perfekt. o kontroll på saker! Men just nu känns de bara som ett virrvarr,hehe!
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:44:12 följande:
    hur vet man om den e korekt ??
    den e ny och det fanns den vi har nu och en annan som var billig av plast vi köte den som var bättre och dyrad´re an vanlig stor att sitta på .. ska fråga sambon sen när han kommer hem från affären

vad är airbag ??
    airbag är krockkudde! En sån där stor ballong som utlöses o blåses upp vid en hård krok!
  • Willes Mamma 08

Shit fick en sån där tanke som slog ner från klarblå himmel (ok snöhimmel ) att Emelle kommer få bebis i helgen!!!

• Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:49:28 följande:
    Mohahahaha !!
    Ja JUSTE men sambon ska ta bort denna från fram så det kommer han att ta bort iaf om ebba ska vara där eller Elias eller Amadeus
    Kanoners Vi har bara airbag fram på förarsidan. Så de e ju skönt! Kostar ju skjortan om man ska koppla ur den o sen koppla in denFörvånad 
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:51:58 följande:
    SHIT !!!
    Betyder detta att samma sak kommer hända mig 1 GÅNG TILL

Påverkar snittet nästa graviditet?

Ett kejsarsnitt kan påverka nästkommande graviditet. Nya studier visar att risken för att drabbas av komplikationer vid nästa graviditet ökar. Den allvarligaste risken är att moderkakan fäster i området kring det gamla ärret. Då kan den växa djupt in i livmoderväggen vilket innebär att moderkakan kanske inte kan avlägsnas helt och att det kan uppstå blödningar i området. En sådan blödning kan vara svår att stoppa och i vissa fall har man blivit tvungen att operera bort hela livmodern för att få bukt med den. Det förkommer också fall då livmoderväggen intill ärret är så tunn att en ny graviditet är olämplig

Ne...va har vi sagt gumman! Man får inte gå in på sånna där sidor o läsa sånt där otäckt!!!!!
    De kommer inte o hända dig!!{#emotions_dlg.flower}
  • Willes Mamma 08
    Cissi7006 skrev 2010-11-24 12:57:08 följande:
    Inte om man har en nyare bil, då vrider man bara om nyckeln vid handskfacket så kopplas airbagen ur

ah men vilken lyx,hihi!

Vi har en volvo v 70!

• Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:58:50 följande:
    Var är hon ???
    Vad har hänt ?
    Ska hon föda ?
    Var ser man det ?
    Har hon haft värkar eller vattengång ?
    Hahahaha....lugn bara lugn!
    Inget har nog hänt, men fick bara en sån där tanke att hon nog kommer o föda bebis i helgen
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-11-24 13:05:53 följande:

Hej.

Här är jag.
    Lugna och fina nu.
    Det tog lite längre tid än vanligt hos BM idag.
    Mitt SF mått har bara ökat knappt 1 cm sen sist så i morgon fm blir det UL för oss.
    BM belv orolig över mitt tillstånd med huvudvärk och illamående osv, men jag trodde det bara beror på min sömnbrist, men vid extra koll på urinet visade det för mycket protein OCH vita. SKIT!!
    Så nu sk jag ha med en odling i morgon till UL:et och om ja får starkare huvudvärk eller mår ännu sämre så ska jag åka direkt till förlossningen i helgen.
    Nu blir det BM besök varje vecka för mig tills man ser om det är ok eller inte.
    Havandeskapsförgiftning är det dom är oroliga för ev då för er som inte hänger med...

Jag tror dock inte att det är någon fara men visst mår jag skit och visst är det bra att dom håller koll.

SF mått idag i v35+5 är 32 cm (antagligen ingen stor bebis, men förhoppningsvis får vi en uppskattning på vikten i morgon)
    Hjärtljud 144-148
    Fortfarande rörligt huvud så går vattnet ska jag ligga stilla...

JA herregud sånt styr. Kan hon inte bara komma ut nu!?

Ikväll är det middag på en jättebra resturang här i stan med jobbet. Vill men vet inte om jag orkar följa med...

Ja men då kommer ja ju inte ha fel,hihi att du kommer föda bebis i helgen

Jobbigt och må så där skit med huvudvärk osv...men skönt de kollar upp dig och har koll på dig så de inte blir värre!
     fusk o få en liten bebis.....jag hade ju SF mått 34 i v 35 +. Så de lär väl ha ökat ännu mer nu i v 37 +. 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)