delifi2 skrev 2010-11-24 12:41:43 följande:
Vi har ju bara en säng till henne. Blöjor har ju William så de är väl bara linda runt dom på henne, visserligen är de från 9 kilo men de tär iaf blöjor
Kläder...tja är väl bara linda dom runt henne oxå hahaha....
3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:29:59 följande:
Haha jag ser framför mig att du och mannen bara tittar på henne och bara ööh jasså och här e du hmm vad ska du veta vad ska v göra vad gillar du och vad gillar du inte nu ska vi byta blöjor hur gjorde man det igen hahahaha shit jag skulle dö av garv när jag såg er
Men tänk ja nu ville hon minsan säga mamma snart kommer jag haha som min då han bara bökar och håller på och arm hit och ben dit hahaha och ja det känns shit sambon bara öööh han vill visst ut

känns som det kommer bli så den första tiden, bara vem är du då??
Kommer kännas så overkligt, stackarn hon är helt mobbad för vi har bara en säng till henne och inget annat, eller jo en vagn oxå men inget mer haha...får nog sno med några blöjor från BB tror jag allt
Hahha ja man tager vad man haver
Har verkligen mardrömmar nu att man inte ska hinna ta foton på förlossningen eller typ glömt alla bebiskläder hemma, osv,haha! Jag vill ha de perfekt. o kontroll på saker! Men just nu känns de bara som ett virrvarr,hehe!