Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-11-24 13:23:55 följande:
    Haha, nej ingen bebis i helgen.
    27:e tror jag.
    Sambon och närmsta bekantskapskrets tror på lucia bebis men dom är ju inte riktigt kloka då tycker jag.

Skulle ni kunna hjälpa mig.
    Min nya blogg är så konstig med kommentarerna.
    Skulle inte ni klunna gå in och kommentera någonting, i vilket inlägg som helst så jag kan se om det funkar för vissa el inte för någon.,,
    Ju fler som gör det desto bättre.
    Vill ni vara snälla??

martinaupdate.blogspot.com/

Tusen tack på förhand!
    Testade o de stod att min kommentar skulle synas efter att du godkänt den! Får se om de funkar sen dåe
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08

Emelle: Lycka till idag=) Du får uppdatera sen!

Usch F-kassan ja! Ja ska ju få min utb om 2 dagar för HP:n! Men senast i går när ja pratade med F-kassan så hade de fortf inte fastställt min inkomst! Hur jäkla svårt de nu ska va då de har alla papper efter mycket om o men från deras sida,papper som skulle fyllas i sen inte!

De sa,ring om en vecka igen så kan vi kolla....va då om 1 vecka?? Då skickar jag mina räkningar till er då eller??
    Blir så förbannad på dem. Alltid detta styr!

Måste ju även ta ut F-penning från o med den 1 dec,men hur lätt e de när man inte kan planera o få veta vad man får?? Morr!!

Sover..ja ja sover ju inte speciellt bra,men däremot helat tiden typ" Lägger mig tidigt och vaknar typ kl 9. halv 10! Blä! och e såååå trött jämnt,jämnt! Men försöker o inte sova på dagtid även om de inte e långt ifrån att ja slocknar stående!

• Willes Mamma 08
    Karttikeya skrev 2010-11-25 10:12:50 följande:
    Det känns nästan som om bebis är på väg att trycka sig ut genom urinblåsan. Väldigt obehaglig känsla Tungan ute
    Ja tycker de e skit svårt o kissa nu då bebis ligger så långt ner o trycker på blåsan! Har lixom svårt o kissa ut allt ja skulle vilja! Hahaha....får sitta en stund!
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-25 10:24:24 följande:
    Eller hur haha jag kan sitta flera minuter och bara försöka kissa men när jag väl tror att okej nu e jag nog klar så nopp kommer ännu små droppar
    Förut så var jag så kissnödig och sprang typ till tona och skulle kissa men NOPP mannen där inne vägrade flytta på sig så jag fick bara lov att vänta men sen kände jag honom akta på sig så kisset kom

haha,ja de e så jobbigt! ja e så van o bara kissa fort i sen e ja klar,men inte nu, nene! sitta o trycka o klämma! haha!

Min pulla har fan blviit uppsvälld som en boll...e fan rädd! Ska den svälla lixom?? e kanske för bebis trycker på alla blodkärl el nåe,men e skit läskigt! hualigen!

• Willes Mamma 08
    Karttikeya skrev 2010-11-25 10:30:37 följande:
    Min är också svullen. Inte jättemycket, men det känns ju lite lustigt.. Tungan ute
    Hhaha,min känns inte,men de syns så ja blir rädd när ja kollar! Hahaha! ok,de känns lite när ja kissar då den känns så himla stor,haha!
  • Willes Mamma 08
    Haligh skrev 2010-11-25 10:34:59 följande:
     det är det nog! Min syrra fick en masssa åderbråck därnere så det hängde som en pung - inte så skönt!!! (eller snyggt) men det försvann efter nedkomsten

åderbrock?? hur ser de ut?? min hänger inte,hehe el va man ska säga,men den e typ dubbel så stor!

• Willes Mamma 08

Ondar: Skönt o slippa kejsarsnitt

Hemkommen från Bm i detta snö oväder!
     Sf måttet va fort 34....skönt att de inte ökat i varje fall! är i v 37+3. Bm sa att de blir ingen 4,5 kg i varje fall. Ne tack för de me jag vill inte ha en 3,7 kg heller,haha!

Bebis huvud va helt fast och gick inte o rucka på längre och har trängt ner bra i bäckenet

Efter besöket skulle ja på stan, ja tjo fick jag! Orkade med 1 affär,sen fick ja så jävla ont i fogarna så kände att ja bara måste gå till bilen nu annars kommer ja inte orka de ens!
    Får ta med sambon i helgen i stället! Så han kan köra runt mig,haha!

• Willes Mamma 08
    Karttikeya skrev 2010-11-25 12:46:08 följande:

Snart ska jag till barnmorskan Glad Hoppas jag slipper väga mig, haha. Känns inte som det är någon mening att göra det längre direkt.. Tungan ute Ska bli mys att mäta magen och höra hjärtat! <3

Fan ja glömde väga mig hos BM! åh så störigt! Hade ju velat veta va ja vägde!
    Ska dit på tisdag så får väga mig då!
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-11-25 19:42:34 följande:
    Inte bara jag med fräscha flytningar då...

Mina tidigare barn är också fixerade vid v.37 ca, men nu i tråden verkar ju alla utom min lilla vara redo och fastsatt
    Min vart ju de bara på 1 vecka. Förra fredagen då jag va i v 36+5 och då va huvudet ruckbart m,m! Men idag v 37+3 så har bebis sitt huvud fast så långt ner de kan komma!
    Inte säkert lilla A kommer o "sitta" fast med sitt huvud förrän vid förlossningen. Men de finns ju hopp för henne än

Trist med sur kärringar
  • Willes Mamma 08
    Haligh skrev 2010-11-25 19:57:02 följande:
    Nu kommer ju mitt svar väldigt sent så du kanske redan har fått en massa men det var läpparna som blev gigantiska...det var mkt hormonellt för det kom tidigit, långt innan magen var stor. Hon kunde inte cykla minns jag!
    oj då! Ja jag känner ju inte svullnaden när ja går,sitter osv som tur e då De hänger ju inte utanför,hihi! Bara att de e större o svullnare! Ser så läbbigt ut bara

Asså nu när våran bebis ligger där den ska o huvudet är så långt ner så känns de verkligen som om jag typ har magen i knät eller vad man ska säga! Känns verkligen jobbigt,innan va de ju lite så men nu känner ja mig mer som ett buksvin med en hängande mage liggandes i knät,haha!!!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)