December Bebis 2010 :)
suzzy: när blir det dagmamman ? vilken ålder ?
Här börjar man hos dagmamma samma ålder som förskola dvs 12 mån. Vet inte om man kan börja innan hos dagmamma, jag började innan 12mån, vet inte hur det är nu..........
suzzy: när blir det dagmamman ? vilken ålder ?
Jag har ingen aning om hur många timmar Loke sover per dygn! På dagen är han vaken ung 2h sen sover han allt mellan 30min - 2h.
Inatt vaknade Loke vid 3, vid 5, halv sju o är vaken fortfarande. Kommer nog o somna snart! Vet inte om han kanske frös inatt. Ingen pyjamas o han sparkar av sig täcket hela tiden!
Av de människor jag pratat med så säger de att man oftast mår sämre på andra barnet än första barnet! Nån som håller med?
Nu väntar du Linn din tredje, vet inte hur det är då. Men borde må sämst då! =) hehe
Hoppas jag inte mår sämre nästa gång! Då blir jag sjukhusinlagd.......

Mammas lilla <3
Hade väl en ok natt inatt. Vi var borta på "fest" ig¨r. Umgicks med vänner från min gamla hemstad. Var riktigt trevligt, vi ville inte åka därifrån. Vi parkerade bilen på våran parkering kl halv tre imorse. hehe. Hade svårt o få Loke o somna igår när vi inte var hemma. Han tog en massa power naps. Somnade av utmattning i min famn vid tio. Lade honom på en filt o sen vaknade han vid elva. Somnade igen av amning vid tolv tror jag. Sen sov han hela tiden. Vaknade till när jag satte honom i bilstolen. Vaknade även till när vi lade honom i hans säng. Sen låg han o klia sig jätte länge. Nästa gång han vakna var kl halv sju. Men då var jag så trött så jag minns inget mer än att jag lade honom bredvid mig o gav bröstet. Sen vakna jag 9.20 när han ville ha mera mat. Fick väl sova 5-6h sammanlagt. Helt ok. =)