December Bebis 2010 :)
här är 6 mån tjejen..stå är skoj!
Ja, mkt finns i affärerna, mer nu än när jag var liten.
Jag har fått recept på olika varor som vi ska hämta ut imorgon. Blir till o ställa sig o baka matbröd o kakor i helgen! =)
Haha. Sambon blev putt igår! Han har sagt att när jag jobbar sen o loke äter mat så ska de två äta blodpudding (jag gillar inte det, blääää). Han läste på innehållsförteckningen igår o den innehåller sånt som Loke inte tål. Putt han blev då. hehe
Fick reda på igår att sambons barndomskompis ska ha barn 15nov! Va roligt! Synd bara att det nästan blir 1år mellan våra barn! Jag sa det till henne när Loke föddes att hon måste bli gravid nu hon med så hon får barn iår. Vore ju kul om barndomskompisarna får barn samtidigt så de också blir barndomskompisar. Om ni förstår vad jag menar! =) Hon gjorde UL i förrgår o den tanten var nästan säker på att det var en tjej! =)
Hon hoppas att bebisen tittar ut 111111! =)

Så hemkommen från vårt firande av midsommar men här heter det sankt hans en häxa brinner på bål ![]()
Jag vill nästan att Loke ska vara blöj o nappfri när jag får nästa, så har man bara den nya o "tänka" på. Så kan Loke sitta på pottan varje gång jag byte blöja på lillen! =) Men vi får se vad som händer. Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda! =)
Ibland är det lättare att ha blöjbarn än barn på pottan - tänk dig när han springer iväg med bajsig rumpa och börjar busa medan du sitter där och ammar, haha ![]()