December Bebis 2010 :)
Jag har hört talas om den metoden. Att man skippar smakisar och börjar direkt med stavar vid 6mån. Den heter nåt......... =)
Jag har hört talas om den metoden. Att man skippar smakisar och börjar direkt med stavar vid 6mån. Den heter nåt......... =)
Idag såg jag att Loke nästan, nästan vänder sig från rygg till mage, Nu är det bara armen som ska undan så ligger han på mage! Nu går det för fort. Vänta lite mitt
. Vänta så mamma hinner med. Först kommer tanden sen vänder han sig nästan. Vad kommer härnäst? Att han går???? :/
Ska också ut o festa nån dag. Var i min gamla hemstad igår och träffade några vänner o grilla o hade trevligt. Pratade med en singelkompis o en som är gift o den singla känner sig ensam o ingen vill ut med henne osv. Jag sa till henne att jag också vill ut o festa o släppa loss o ha kul, att vi får göra det sen när jag slutat amma eftersom jag måste sova kvar i den stan. Får göra det ihöst. Ska bli så kul.
Inatt kl 23.20 är det 6månader sen vattnet gick. 6månader!!!!! Vad hände med min bebis?????
Snoppen är rolig i dra i! Även pungen! =)
En varm sommar dag låg Loke o jag på filten o mös. Han var naken. Han blev hungrig. Ammade honom o han drog i snoppen o gjorde ljud i från sig! :/