Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Ejvoan skrev 2010-07-01 19:11:03 följande:
    Tack så mycket!
    Okej varför tror du att du kommer få redan i november istället? Vad är det som gör att man blir igångsatt eller får kejsarsnitt 1 månad innan? *Nyfiken*
    Det var ett par fina och sanna ord din mamma kommit med måste jag hålla med om.

Har du fött naturligt med dina andra barn? Du behöver inte svara om du vill , men som sagt nyfiken!..Flört
    Så nu när jag var hos bm var på inskrivning så kännde hon på livmodern och den var större än den igentligen skulle vara ingen fara alltså men hon misstänkte nu med att denna skulle nog oxå bli stor.
    Istället att låta mig gå över nu och må dåligt så sa hon att hon tyckte det var bättre om man skulle ta ut barnet innan några månader innan bf alltså någon gång i oktober och november.. i okt är jag i vecka 30 och i nov e jag höggravid..

Förra graviditeten i vecka 30 vägde sonen 3000g redan
    Så jag vill inte ta en risk en gång till bara.
    Jag vågar inte det för denna gången kan det vara mkt mer allvarligare för mig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-07-01 21:29:15 följande:
    Jag har inte gått upp något, det är också målet. Glad
    ååh så fuskigt jag har redan gått upp ''puhoo''
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-02 07:30:33 följande:
    35 % av graviditeten avklarad nu! :) På söndag har jag gjort 100 dagar.
    Om en halvtimme ska jag ringa och boka RUL. Vetisjutton hur långa telefonköer de har där med har förberett mig på det värsta haha.

Bara sovit några få timmar. Kunde inte somna igår för tankarna snurrade och kunde inte somna om efter sambon gått upp eftersom han lyckats slarva bort sina jobbbilnycklar. Hur kan lyckas med sånt är det ingen som vet, men det gör han. Efter en halvtimmes letande och morrande låg de i hans matkasse... Hur svårt kan det vara att hålla reda på en liten sak?
    Herre min GUD du skrämmer mig hahaha när jag kommer till 100 då vet ajg att då är det att räkna ner
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-02 07:30:33 följande:
    35 % av graviditeten avklarad nu! :) På söndag har jag gjort 100 dagar.
    Om en halvtimme ska jag ringa och boka RUL. Vetisjutton hur långa telefonköer de har där med har förberett mig på det värsta haha.

Bara sovit några få timmar. Kunde inte somna igår för tankarna snurrade och kunde inte somna om efter sambon gått upp eftersom han lyckats slarva bort sina jobbbilnycklar. Hur kan lyckas med sånt är det ingen som vet, men det gör han. Efter en halvtimmes letande och morrande låg de i hans matkasse... Hur svårt kan det vara att hålla reda på en liten sak?
    Mohahahahaha du skämde MIG jag trodde dagar hahahaha det e ju omöjligt tänkte jag haha nu vet jag vad du menar
  • 3 barns mamma84
    ondar:
    Vi har en rosa overall med fötter och vantar till och luva tror den e i storlek 80 cirka
    Sen har vi en blå som sonen hade men utan fötter men istället har jag flicee skor/tofflor till bra märke och luva och vantar till i snöre.
    Sen fick vi en overall av grannen med som är vit och har fötter till och vantar och luva
    Sen har vi en blommig lila overall som ej har luva och fötter eller vantar till men ja sen e fin
    Så vi har 4 overaller att välja mellan hehe alla i storlek 80-98

Kläder har vi till pojke o flicka i alla storlekar
    Men det vi måste ha är ju självklart NYA filten och NYA nallen och NYA nappen och Snuttan till bebisen
    Och vinter mössor osv ..
    Vi e berädda hehe
  • 3 barns mamma84

Det e super varmt här minst 30 grader man kan inte vara ute längre.. Sen e det oxå hur ska man kunna sova i natt

Juste vill fråga er alla ..
    Hur sover ni på nätterna sover ni på rygg sidan eller på magen ???
    Jag sover själv på sidan och på rygg men varje morgon jag vaknar så vaknar jag av att ajg sover på magen det gör mig lite orolig men det e nog ingen fara ??

• 3 barns mamma84

Nu har jag lagt upp bilder på bild tråden

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-02 19:24:00 följande:
    Så det funkar med såppas stora kläder redan i början alltså? Min brorsdotter som fyller ett och är helt normalstor för sin ålder har st 74 nu. Hon började med storlek 52nånting,va rätt liten när hon kom men växte till sig fort:).
    Så jag funderar mest på om vinteroverallen kanske ska va storleken efter 56 eller nåt så får den va lite stor i början men iaf passa hela vintern. Det e ju iaf ett måste att ha med till bb känns det som eftersom det förmodligen inte kommer vara varmt när man ska hem därifråån:).

Ni har ju verkligen ett lager med kläder som väntar på eran kommandeSkrattande Härligt!
    Hehe det är bättre att ha större storlekar till bebisar då vintern är LÅNG

Ja vi har massa att välja mellan men e så jävla nyfiken på att se vem det är som gömmer sig i magen  iaf..
  • 3 barns mamma84

Gissa vem som kommer att dö av denna värme vi har idag haha 31 garder och jag SKOJAR inte det e varmt!!
    Hoppas ni får en bra och härlig lördag idag

• 3 barns mamma84
    ondar skrev 2010-07-03 13:39:17 följande:
    Märker att ni e några stycken som tänker köra på 62 precis som jag funderat på så då fortsätter jag köra på den linjen:).
    Hehe låter som om du oxå får stora barn
    Gör som jag föd ut en på 62cm så passar kläderna precis
Svar på tråden December Bebis 2010 :)