December Bebis 2010 :)
Ondar:Här blir alla kläder i stl 62 för små bebisar kan jag bara drömma om men kommer aldrig att få
Sen om bebisen skulle vara för er vissa 52-55cm så passar kläderna oxå och håller sig några månader iaf
Förstår inte vad ni gör men jag sitter på soffan o håller på att svattas ihjäl det är ju 32 grader som vi skulle få igår hade vi nog 30 grader men idag är det VÄRRE !!!
Herregud snart hoppar jag i barn polen hahahahaha
Majmamman:
Bubblor hihi jag satt en dag på soffan tittade på tv och så hör jag massa bubbel från magen och som om någon bubblade med sugrar i magen
hahaha sen försvan det oxå men det var bebisen som bubblade hihi
Grattis till vecka 18 på måndag
jag är själv i vecka 16 går in på vecka 17 på onsdag
Du måste koppla av och sätta sig någon gång och bara ta det lugnt och lyssna på lillen som är i magen.
Och dricka mkt med vatten o mjölk som är viktigt.
Jag jobbar själv som usk på äldreboende och det är STRESS som är men jag ser till att ta allt på min lilla tackt och alla vet att jag är gravid oxå så jag tar bara min tackt.
Sen ber många mig att bara sätta mig ner och vila och dricka mkt oxå.
Ta hand om lillen du bär på.
Den ville oxå vissa att ''mamma o pappa jag e här''
nej ingen tvivel alls
Hehe jag svarar på era innlägg när jag ätit vi ska nämligen äta hemmalagad PIZZA
inte dåligt va va va
haha
Smaklig måltid alla på smällen ![]()
Vecka 18 idag, tjoho ![]()
Har köpt Amelias gravidyoga-DVD på Tradera, och körde ett första pass idag. Kändes som lagom ansträngningsnivå, och man är verkligen stel! Jösses, vad man fick töja ut och tänja. Mycket bra, det kommer jag fortsätta med. Fanns även ett speciellt spår för bäckenbottenövningar. Har också köpt en "avslappning för blivande mammor"-CD på Tradera. 25 minuters avslappning där man verkligen får en stund för sig själv, och den har bra affirmationer inför förlossningen. Jag körde yoga först, och lade mig sedan och lyssnade på avslappningsskivan. Då kom det en liten knuff inifrån, undrar om det var en protest eller gillande? ![]()
Min käre sambo tycker att jag läser väldigt mycket om graviditet, och följer alla nödvändiga, och kanske mindre nödvändiga råd ( :-O ) . Hängde upp en lista över fisk man får/inte får äta, på kylskåpet. Som den fiskälskare han är har han tolkat "2-3 ggr i veckan" till absolut MINST tre gånger i veckan, så nu äter vi fisk så det håller på att komma ut genom öronen tror jag. "Du kan ju inte bara följa vissa rekommendationer. Denna ska vi hålla stenhårt på" tycker han. Min mamma säger att det nog kommer komma ut en liten Einstein ![]()