Haligh skrev 2010-11-07 22:21:21 följande:
Jag känner mig som en elefant! På riktigt, magen har växt nåt helt enormt på sistone o trycker på allt därinne! Växer den lika snabbt sista tiden..? Är i 33+0 idag så jag har ju ett tag kvar..12kg plus än så länge. Längtar så mkt att kunna röra mig som folk igen, och att träffa krypet därinne

Tycker min sambo inte har varit så där jätteintresserad under gravtiden men det verkar som om han äntligen vaknat till liv

känner och klämmer och pratar och jag blir så lycklig såklart! Han kommer bli en superpappa, det är jag säker på! Lite söndagsångest, haft långhelg från jobbet men nu är det allvar igen... Nåja, det känns alltid kul när man väl är där

Dags för bm-besök imorgon, ska bli spännande! Fortfarande bara en gång i månaden, kanske blir oftare framöver.? Sov gott allihopa i allafall

Jag kommer gå varannan vecka nu, det ska man göra från 31 fulla veckor här, är i vecka 33+0 på onsdag och ska dit då.

Känner mig också enorm.. Men det är inte bara magen, utan allt annat.. Vätskar på mig överallt och ser ut som en svullen sjöko..