Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-11-08 11:30:20 följande:
    delifi2 skrev 2010-11-07 22:23:03 följande:
    Vad har ni i omfång på magen?

jag tycker det är mycket roligare om man så säger att mäta så
    Just nu är jag uppe i 120cm runt magen och det är lika långt som Elliot är
    Vågar faktiskt inte mäta Jag har dock gått upp ca 17 kilo nu, varav en heeel del är vatten bara. Byxor och sånt sitter rejält mycket tightare om benen och jag kan i princip bara ha mina mysstrumpor som det är hur mycket töj i som helst. Många skor är för små med ;)
    Stödstrumpor, har du provat det? Finns billiga att köpa på internet som kommer rätt i brevinkastet vettu Cool
    Går inte en dag utan mina stödstrumpor, om jag nu inte vill vara jämntjock från knäna och ner då.
  • Karttikeya
    delifi2 skrev 2010-11-07 22:23:03 följande:
    Vad har ni i omfång på magen?

jag tycker det är mycket roligare om man så säger att mäta så
    Just nu är jag uppe i 120cm runt magen och det är lika långt som Elliot är
    Hade 120 cm jag också Cool
  • Karttikeya
    MFJG skrev 2010-11-08 13:28:07 följande:
    Ni som fortfarande har sex hur reagerar er kropp efteråt? Jag har i princip packat klart väskan både min och skötväskan. En mössa ska ner till bebis. bärsjalen och sen kamera osv. mem det får åka ner i sista sekund. Förra gången packade jag i vecka 38, denna gången vill jag ha det klart så jag slipper tänka på det..
    Har vi legat i en dum ställning så kan jag få extra ont av fogarna, annars är det ingen speciell reaktion. Tungan ute

Känner mig inte så sexig längre om man säger så, så vi har inte sex särskilt ofta. Nån gång i veckan kanske Glad
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-08 13:52:43 följande:
    Jo, har ett par men dom har jag slutat använda. Hjälper inte (eller isf obetydligt) och gör så jag får klåda där de "sitter åt" högst upp liksom. Dom borde tillverka stödstrumpor för armarna och händerna med, det ser så himla löjligt ut med dessa vätskefyllda händer

Ahå, det är som sagt min enda räddning, annars får jag så tunga ben att jag knappt orkar lyfta dem. Men kommer säkert hinna förvärras än mer, höhö.. Ja, dessa händer alltså.. Sexigt är det inte..

Nu blev allting grått bakom min text, av någon anledning, hm..
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-08 13:56:33 följande:
    118 cm hade jag! Herregud, över en meter xD
    Bah, du var ju 2 cm mindre än mig! Tungan ute Och folk säger att "oj din mage är ju inte så stor" till mig.. Blir nästan ledsen då, haha.. "Ursäkta att jag inte är enorm!"
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-08 14:05:48 följande:
    Om det går att ta runt magen kan man väl det :p Jag tog ett såntdär vanligt mjukt måttband.
    Och jag menade att din mage ser ju så där härligt stor o rund o go ut.. Cool
  • Karttikeya
    Mysmamma70 skrev 2010-11-08 14:13:21 följande:
    Är det bara vi som vet könet? Vi väntar en flicka .-D
    Har ingen aning.. Men är en del som tagit reda på det Tungan ute

Jag är sjukt nyfiken, men det blir en trevlig överraskning istället ^^
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-08 14:24:47 följande:
    Nu e jag förvirrad sambon mätte mig med ett vanligt han hade i sin vertygslåda och han mätte vid navel nivå och han kom till 120,5cm det e väl stämmade det e väl där man ska mätta ?
    Känner mig TJOCK!!!!
    Bah, bara för att du är en halv cm större än mig menar du? *flinar stort*
  • Karttikeya

Rajraj. Så vaknar man upp till ett snökaos. Ger mig inte ut på vägarna idag, med tanke på hur många som kör med sommardäck fortfarande.

• Karttikeya

Sen ska jag börja praktisera i morgon och vet ni vad? Har fortfarande inte fått tag på min handledare på avdelningen.. Människan svarar inte i telefon och tre mail har jag skickat utan att få svar. Känns ju lovande..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)