Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Tss, inte börja röka igen! Jag förbjuder dig  Flört

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-12 14:36:16 följande:
    Hahaha de e ju gott tänk själv ut och bara njyta av ååh en härlig bloss och en varm kopp kaffe och bara ååååååh får orgasm av att bara tänka på detta
    Nej fy fan vad vidrigt, haha.. Tänk på att du skadar dig själv! Finns andra saker som ger orgasm som är mycket bättre både för dig och omgivningen. Sex. Godis på fredagar. Film. Spela dator. God mat. Osv osv.. ^^

Kaffet kan jag ta dock.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-12 14:44:30 följande:
    Min favo lista
    Sex i massor
    sex i massor mer haha
    cigg och massa sex igen hahaha
    *Skrattar*
    Visst nu känner jag faktist ingen sug alls men sen ojoj då e det jobbigare då har man ju inget att skylla på.
    Men jag ska försöka avertala mig själv att inte röka men det blir inte lätt då det avkopplar mig på många sätt.
    Du borde finna annat som gör att du kopplar av än något som dödar dig långsamt Glad

Och jo, du kan skylla på det senare också! Du gör det för dina barns skull och för din egen och för en bättre hälsa ^^

Sorry, utbildar mig till sjuksköterska, vi måste måna om hälsa Flört
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-11-12 14:48:52 följande:
    Kan man få lindrigare straff om man skyller på graviditetshormoner när man strypt sin sambo..?
    Oj är han så stygg. Slå honom i huvudet med stekpannan vettja.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-12 14:56:56 följande:
    Hmm då ska man hålla sig bort från alla Sjuksköterskor Hahahaha Skrattande
    Typist jag som tyckte om dig så hahaha

Min hälsa hmm det har inte blivit bättre då jag blev gravid *skrattar* utan sämre äter mkt sover äter gnäller jo jag tränar i sängen Haha och så hmm tittar på tv:e äter godis och äter massa sallad med viss e jag hällsosam
    Ja, inte en enda sjuksköterska skulle uppmuntra till rökning iaf, även om det finns sjuksköterskor som röker också. Jag förstår bara inte hur man kan välja att röka när vet om riskerna? Men det är min åsikt ^^ Hur du väljer att göra är heelt upp till dig. Men man kan gott fråga sig varför ibland Flört

Haha, du kan ju inte jämföra innan med nu, du är ju gravid. Pröva att inte röka och att inte vara gravid. Flört Skrattande
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-12 15:22:42 följande:
    Tänkte fråga nu när jag skulle gå så försöker jag att gå normalt utan att vagga mig fram så när jag går normalt trycker och spänner det i musen ska det vara så  med foglossning ?
    Har fortfarande förvärkar som kommer smygandes fram.
    Känns som musen min har fått ''träningsvärk''
    För mig känns det som om jag har träningsvärk i hela livmodern, för att jag hostat så. Men jag känner igen det där trycket och det är säkert foglossning. Min bebis ligger ju inte så långt ner att det kan vara den.
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-12 22:16:04 följande:
    Usch ja, inget kul när man är höggravid, fick influensan i v39 med Elliot, hög feber, snorig & hosta....när febern släppt gick vattnet Så kan trösta er med att oftast när man har en infektion så kommer inte förlossningen igång för kroppen är upptagen med att läka infektionen
    Nej det får vi verkligen inte hoppas. Tungan ute Bebis ska stanna till nyårsdagen!
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-12 22:21:14 följande:
    Hahaha ja det finns en fördel med allt

En kompis till mej fick ligga i "slussen" för hon hade magsjuka
    Magsjuka på sin förlossning? Kan knappt tänka mig värre scenario, haha!! Förvånad
  • Karttikeya

Nån av er som använt Cocillana hostmedicin under graviditeten? Är ju morfin i den och står på fass att det inte har visats några ogynnsamma effekter på fostret. Tänkte ta den till natten för jag blir tokig på att jag inte får sova, har knappt fått någon sömn inatt Obestämd

Svar på tråden December Bebis 2010 :)