Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Jaya skrev 2010-11-09 08:37:03 följande:
    Vet du vem som är chef för den avdelningen? Annars kan du ringa typ omsorgsförvaltningen och fråga vem som är chef för den avdelningen så kan han/hon se till att du får tag i din handledare eller NÅGON på den avdelning du ska vara på!
    Ja, det är henne jag försökt ringa ^^ Hpn är liksom huvudhandledare och "delar ut" oss studenter till "underhandledarna", haha. Men jag fick tag i henne nu och hon svarade "oj, jag trodde jag hade mailat tillbaka, förlåt", haha.. Så kan det gå! Men nu är det ordnat litegrann iaf, har inget schema, men ska komma till avdelningen klockan åtta i morgon ^^
  • Karttikeya
    Jaya skrev 2010-11-09 09:04:51 följande:
    Ahaaaa! Tur att du fick tag i henne, man vill ju gärna ha litee info innan man kommer till sin praktik!Flört
    Haha ja, det vill man väldigt gärna. Speciellt eftersom det är ett helt "nytt" område nu (ska vara på en psykiatrisk avdelning). Får se om jag orkar detta bara, ryggen börjar säga ifrån ordentligt!! Skrikandes
  • Karttikeya
    Jaya skrev 2010-11-09 09:13:30 följande:
    Hoppas verkligen du klarar det! Jag har gett upp nu,Rynkar på näsan Ryggen klarar inte mer nu, så jag får vackert ta det lite lugnt och längta ihjäl mig till bf. Hade gärna gjort klart de sista tre veckorna. men men sådan är livet!
    Hälsan får gå före, du behöver ju vila innan det är dags också Glad För min del vill jag kunna fortsätta tills denna kurs är klar, blir tufft med pengar annars..
  • Karttikeya
    Jaya skrev 2010-11-09 09:16:05 följande:
    ja jäkla CSN! de styr ens hälsa ibland känns det som Obestämd 
    Ja, tyvärr är det så när det är ens enda inkomst fram tills man får fp.. Och den kan man ju inte räkna med att den fungerar felfritt och som den ska i början heller *pessimist* Tungan ute
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-09 09:27:55 följande:
    Grattis när vet man när det är exakt 1 månad ?? :-/ förvirrad.

Sd hmm ja jag har haft det själv o har mest molvörk Fy fan inte trevligt alls.
    Hon utgår väl från att sitt BF är den 9e december? Flört Är ju 9e november idag.
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-09 09:33:02 följande:
    åååh oki
    men då e det 1 månad för mig 21 nov när jag har BF 21 dec`??
    Jäpp Skrattande Och för mig den 28e, men hoppas mer på att det är exakt en månad kvar en sisådär 1a-2a december istället Drömmer
  • Karttikeya

Och jag känner inget alls. Men både min mor, hennes systrar och mormor hade det såhär att dom inte kände något särskilt förrän det var dags för förlossning. Sen hade dom lätta förlossningar också när det väl var dags, så jag hoppas det går i arv Flört

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-09 09:36:25 följande:
    ååh ska du göra igångsättning eller snitt ?
    Jag får mitt svar 30 nov och då kanske dom tar ut honom redan då HOPPAS
    Nej, jag menade att jag hoppas att jag har exakt en månad kvar den 1a december, för då är det exakt en månad kvar till 1a januari Cool Har ju BF 28e december, men vill gå över, hihi. Snitt är absolut sista utväg för mig, är livrädd för det! Så jag hoppas allt ska gå som det ska.

Ja, vi får hoppas att dom kanske tar ut honom för dig då, eller iaf tidigare Glad
  • Karttikeya
    mamma smurfen skrev 2010-11-09 09:40:26 följande:
    har ju två barn sedan innan, men där hade jag inga känningar, den 1e var med KS, han ,låg i säte nämligen.
    Nr 2 kom  i V35+4 ( som jag är i DAG med DENNA bebben*s* ) DEN gången startade hela förlosningen med att vattnet bara gick, HELT utan förvarning...
    kan ju lugnt säga att jag INTE räknar med att gå tiden ut denna gången heller....( håller tummarna fö DET iaf)
    Haha, ja så kan det gå.. ¨Nu kan det ju bli i princip när som helst för dig Flört
Svar på tråden December Bebis 2010 :)