December Bebis 2010 :)
I natt vaknade jag och var livrädd. Jag drömde något om min mammas farmor och farfar som jag umgick mycket med när jag var lite, men de är inte i livet längre. De var och "hälsade på" och var jätteelaka, fast de alltid varit världens snällaste.
Farfarn sade något med:
"Lev du ditt helvete till liv" och såg så otroligt elak ut. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, men jag minns att de var bleka och hålögda.
När jag vaknade och kröp närmre sambon så pratade han i sömnen. Jag hörde inte vad han sa men det lät ungefär som om han sa "Mm." och höll med om vad farfarn sagt. Och han sade det om och om igen. Jag var tvungen att gå upp och kissa och var tvungen att tända varenda taklampa för att våga. Inte alls roligt.
För ett tag sedan drömde jag massa otrohetsdrömmar. Mest att jag var otrogen med en massa sjukt snygga killar, jag kände mig nästan skydlig när jag vaknade upp.
Förlossningen kan jag inte jämföra med heller då jag föddes med säte, så det blir ju väldigt annorlunda. Det enda jag vet är att om bebis får för sig att ligga kvar i säte så blir det snitt, för jag VÄGRAR föda så.
Jag har dock inte lätt att gå upp i vikt i vanliga fall, så när jag ökade såhär mycket i vikt som jag gjort innan bebis kom till (15 kg på ett par månader) blev jag chockad. Måste varit nån hormongrej eller nåt, för det bara sa poff så satt de där. Gick på kanske två månader utan att jag ändrade kosten. Dock åt jag p-piller då, vilket min kropp uppenbarligen inte klarar så kanske beror på det.
Underbart!!Är på lite bättre humör nu, men känner mig fortfarande riktigt dålig..
Sen har jag inga kläder.. Tur jag ska till Ullared snart så jag kan köpa mig två till tunikor eller så, det kan man ju ha i vinter också 
Åh Ullared, lääängtar! Jag känner dock att jag har massor med kläder sen jag köpte mina mammabyxor. Jag har rätt mycket oversized linnen och toppar som passar finfint fortfarande och kommer göra det en stund till. Så där känns det inte som jag behöver nåt i alla fall, även om det alltid är trevligt med nya grejer!
På Ullared kommer det främst bli bebisgrejer, kanske vinterjacka, amningslinnen, amningsbehåar och sånt. Och lite inredningsgrejer säkert!
. Vad är det som händer?