Emelle skrev 2010-11-14 10:08:25 följande:
Med 2:an var 2,5 på förlossningen kanon. JAg hade kontroll över värkarna och var med jättebra. Lillebror (3:an) smällde på med så mycket värkar utan mellanrum så det var helt fruktansvärt.
Jag hade ju inte haft värkar så länge hemma heller med honom så det gick superfort!
Jag hoppas på en snabb förlossning den här ggn med. men med värkpauser så jag hinner landa och andas något andetag innan det blir dags för ny smärta...
Hoppas verkligen du kryar på dig...å så får du vara tyst idag så du får rösten tillbaka...

Ja det är väl iof bra om det inte går för långsamt, haha. Men så man hinner mellanlanda lite som du säger

Undrar om man kan önska sig en drömförlossning till jul men ta ut den senare? Jag kanske ska försöka.
Det är så svårt att vara tyst bara.. Tur att karln ska iväg och greja med vår andra bil inför besiktningen så jag inte har någon anledning att prata, haha. Förutom att skälla på hunden då, tror du han tar mig på allvar om jag viskar "nej" åt honom?
Och jag ska praktisera nästan hela nästa vecka. Undrar om det är nu min kropp visar att det kanske är dags att sluta och börja ta det lugnt?
Vad ska du hitta på idag?