Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-11-22 14:09:36 följande:
    Nä nu ska jag städa lite mer haha kommer snart
    Stort grattis på födelsedagen! Glad {#emotions_dlg.flower}
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-23 11:51:03 följande:
    Det var inte magsjuka! Började må illa i natt och vid sex fick jag kräkas, sen blev det bättre. Nu mår jag pyttelite illa till och från men inget som tyder på sjukdom. Himla skumt.
    Ätit något dåligt kanske? Matförgiftning ger ju snabbt insjuknande och är snabbt övergånget också. Glad

Snark, sov till halv ett idag också. Jag fattar inte hur jag KAN sova så länge ens. Förvånad Sov iof dåligt inatt och somnade ordentligt först vid halv åtta då Martin gick till jobbet.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-23 13:06:37 följande:
    Tror inte det, jag och sambon åt exakt samma igår och han kände inget. Dessutom brukar inte mina matförgiftningar vara riktigt så skonsamma. Brukar liksom inte vara att jag mår illa, kräks en gång och sen mår bra. Vad det än vad är det borta och det är skönt! :)

Nej men du kanske åt en krydda som du inte riktigt tål nu eller så? Man blir ju lite konstig som gravid, höhö. Skyll på bebis, han låg säkert och tryckte på din magsäck med en enveten fot eller så Tungan ute

<-- jag är en trött hest idag. Hela kroppen känns överkörd.
  • Karttikeya

Själv är jag sugen på allt som går att äta tror jag.. Pepparkakor, pannkakor, godis.. Falukorv, köttbullar, oxfilé.. Pommes frites, fetaostsallad, clementiner.. Ja.. Allt sånt där som inte finns hemma just nu. Jag får trösta mig med en knäckebrödsmacka, mm.. Mmm.. eh..

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-23 13:12:55 följande:
    Ja allt som inte finns hemma!! Sen när jag går i affären vet jag inte vad jag vill ha
    Precis sådär har jag det också. Köper jag något som jag "kanske" är sugen på, kommer hem och så är det inte ALLS vad jag vill ha.. *tycker synd om sig själv*
  • Karttikeya
    mamma smurfen skrev 2010-11-23 13:13:18 följande:
    Hej, sitter just nu på östra, antenantal å väntat på min tur. Råkade nämna för VM att jag kanske läcker vatten, så hon tyckte vi skulle kolla upp det, på en gång... hör av mig när jag vet mer
    Lycka till Glad
  • Karttikeya
    Selina04 skrev 2010-11-23 15:46:31 följande:
    Hejsan hej!

Här har vi en som åker in på sjukan ikväll igen =( Både med för högt blodtryck men främst för smärtan av gallsten! Det va bland det jävligare jag känt av på länge och jag tar spasmofen för att lindra den.

Min BM tycker att jag bör sättas igång men läkarna tycker inte det utan dom menar på att bebbe har det bättre i min mage, men det vet i tusan. Om inte jag mår bra kan väl knappast den lill* m¨"bra"?

Jag är i vecka 37+0 idag och skulle önska en igångsättning för att sen kunna opa bort gallan för fy fan rent ut sagt vad ont det gör.

Någon här som vet om bebbe är fullt utvecklad nu o skulle klara sig bra utanför min kropp?
    Ja du ses väl som fullgången nu. Glad
  • Karttikeya
    delifi2 skrev 2010-11-23 16:23:45 följande:
    men vet du inte att det bara är bra, det kan sätta igång en förlossning för det är samma krämpor som med magsjuka, magen drar ihop sig. Visst är det inte det roligaste en om man vill ha bebis och man är mogen så kommer jag söka mig till magsjuka människor, men tyvärr är jag immun mot magsjuka så jag får aldrig det.

Kommer svara en å en nu ist, annars komemr jag inte ihåg vad jag ska skriva så det blir nog lite spam
    Tss, det har jag sagt i alla år också, och i våras drabbades jag! Vänta bara, snart har den muterat sig så att du får det också! Tungan ute
  • Karttikeya

Usch vad orolig jag blev. Sambon smsade mig halv fyra och sa att han var på G hem och undrade om något behöver handlas. Han är fortfarande inte hemma och svarar inte i mobilen Rynkar på näsan

• Karttikeya
    ondar skrev 2010-11-23 17:25:10 följande:
    Håller tummarna att du hör något snart{#emotions_dlg.flower}
    Nu är han hemma! Han har tappat sin mobil någonstans, det förklarar ju att han inte svarat. Trodde seriöst att han krockat eller något, jösses.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)