Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2010-11-09 14:27:48 följande:
    fy så jobbigt :(

Jag har ju så jäkla lätt för att gå upp i vikt, jämt, och svårt att gå ner.. Så jag måste röra på mig, mår bättre så :)
    Ja, jag tror alla mår bättre av att röra på sig, men för mig är det verkligen fysiskt omöjligt.. Jag tror du ska vara glad att du kan Skrattande Hade gärna orkat gå flera promenader om dagen.. Men vill jag kunna röra mig alls så går det inte tyvärr Rynkar på näsan

Det snöar FORTFARANDE här!! Kräks
  • Karttikeya

Jag hoppas för din skull att ditt sf mått inte är 134! *skrattar* Härligt när saker ser bra ut iaf! Cool

• Karttikeya

Jahopp.. Idag börjar praktiken alltså.. Det är mig en gåta hur jag ska orka, men - skam den som ger sig! Här kommer jag! Tungan ute

Ska till BM i eftermiddag också, jag vill inte ställa mig på vågen haha..

• Karttikeya

Moma: Oj.. Fy vad hemskt.. Hoppas du kan fokusera på teorin idag för att ha den gjord.. Är helt ofattbart att sådant händer.. Rynkar på näsan

Första dagen på praktikplatsen.. Och tydligen hade det missats att vi skulle vara två elever på avdelningen.. Men hurra!! Så jag har ingen handledare ännu, bra va..

Får antagligen veta mer i morgon. Klockan 3 idag ska jag till BM, ska bli mys att höra hjärtat <3

• Karttikeya

Varit hos BM och allt såg finemang ut.. Tyckte att hjärtljuden var lite höga, men det var normalt ändå, hehe. Mitt blodtryck har höjts, precis som det står i läroböckerna att det ska göra mot slutet Tungan ute (gå mot värden man haft innan) och magen den växer finfint.

Blodtryck: 120/85
    Blodsocker: 6,8
    Hjärtljud: 160 slag/min
    SF-mått: 33 cm (31 cm sist gång)

Vecka 3433+0 idag. Glad

Har gått upp 15 kg. Kunde varit värre.

• Karttikeya

Och huvudet låg neråt denna gången också, men med ryggen åt vänster istället för höger ^^

• Karttikeya

Och BM sa: "Känns som om det är mycket bebis i den här magen". Mwohaha till alla som säger att min "mage är ju inte alls stor!".

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-10 22:31:04 följande:
    Förresten, ni som har körkort. Hur gör ni med bilkörning nu? Låter ni bli i största möjliga mån eller kör ni som vanligt? Jag kommer nog vara lite restriktiv med körningen om jag får körkortet innan bebisen kommer..
    Försöker att inte utsätta mig för onödiga risker om man säger så. Som när snön kom: hur många tror ni inte körde med sommardäck då? Även om du själv har vinterdäck så kan du ju inte stå för alla andra.. Sen är det ju lurigt med sådant underlag. Så jag lät bli att köra igår i alla fall.. Sen börjar jag bli mer och mer "harig" gällande körandet, så jag kommer nog inte köra så värst mycket. Vill ju inte riskera något i onödan. Glad
  • Karttikeya

Vaknade klockan fem av mardrömmar som fick mig att gråta och har sedan hostat slemmigt sen dess.. Nu har jag skitont i halsen, men om det är en infektion eller inte undrar jag. Kanske bara har ont för att jag hostat Tungan ute

Känner mig så sliten.. Det börjar bli jobbigt.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)