December Bebis 2010 :)
Jaya skrev 2010-11-09 09:48:35 följande:
Jag räknar med iskallt med att fp inte kommer fungera.. då blir man ju positivt överraskad när det går snabb/bra!
3 barns mamma84 skrev 2010-11-09 09:50:35 följande:
Fusk fia hahaha så du tänkte vara första gravida som får ut en söt sötnos 1 jan FUSKT hahaha Ja men då får vi hålla tummarna att bebben vill ut 1:a av ALLA
Ja gud jag hoppas jag får ut min då.
För det var samma sak med sonen men då gick jag ju över 8 dagar med honom men fanns ingen tid då läkaren/överläkaren frågade snitt personalen.
Så jag fick gå över 2 dagar till 10 dagar totalt.
Så dom har ju sagt till mig på ul o rul att när jag får tul så kan det vara så när överläkaren läser paprena om mina 2 andra graviditeter och om sonen så tror jag med 100% att han inte låter mig gå över mer.
Då han är beräknad till en stor pojk på Bf datumet men är stor redan nu med.
Orolig.
Sambon sa till mig för ca 3 dagar sen att han önskade jag fick snitt så han var med mig förra gången älskar honom mkt men jag vill föda jag vill kunna hålla i honom i handen och njuta av smärtan och se honom tåröd och av glädje.
Det gjorde han med snittet med direkt när vår son kom ut fick jag en puss på pannan och orden älskar dig gumman det var verkligen underbart.
Men jag vill ge honom något annat jag vill visa honom att jag kan föda vaginalt med att få kämpa för att få ut hans son.
Nu får vi se vad dem säger om 21 dagar gäller det

Ja, hur det än går till så är det ju viktigast att ni båda mår bra du och barnet! Och att du slipper samma trauma som förra gången.
mamma smurfen skrev 2010-11-09 09:49:49 följande:
*s* ja precis...kan ju säga att man e redo för VAD som HELST från å med NU=)FAST..ska jag följa "Mönster" så blir de att bebbe kommer ut den 15...
mina andra e nämligen födda den 15e, var sin månad=),
ELLER så blir de den 22e nov.. ( Den 22e nov fyller nämligen min kusin år*S* )
för mina ANDRA har nämligen lyckats pricka in att födas på en dag då någon annan i "Nära" släkten fyller år*S* min stora föddes på samma dag som min lillebror fyllde 20, å min yngsta fyller år samma dag som min farbror=)
Eller så är det en rebell som väljer det datum du minst anar