-
Brukar göra så när han är riktigt gnällig! Somnar bara om han ligger på mage o inte på rygg! Då blir han arg. Både han o jag somnade nu när jag ammade honom!3 barns mamma84 skrev 2011-07-26 19:18:50 följande:lägg honom i sängen o låt honom ligga där om han somnar så gör han de om han små gnur ta inte upp om han gråter massor ta upp. -
Ja, jag sov nog 30min kanske! Det var skönt! Dax o sova igen nu...spännande o se hur länge man får sova! Är han jobbig inatt får gubben ta honom! Han har iaf semester så......3 barns mamma84 skrev 2011-07-26 22:47:49 följande:åh vad mysigt
skönt att ni båda fick sova det förtjänar ni båda två 
Natti -
Sambon kan inte trösta Loke. För några månader sedan gick jag första hjälpen för barn kurs på röda korset via öppna förskolan. Den var 1gång i veckan 2ggr på måndagskvällar, vilket innebar att sambon fick lägga Loke själv. Loke skrek dom timmarna jag var borta båda gångerna. Vid andra tillfällen när Loke gråtit inför läggningen så tystnar han när jag kommer in o tar honom. Jätte irriterande!
Inatt gick väl natten bra. Han var vaken när jag gick in o lade mig. Ammade honom, lade honom i hans säng när han somnat sen sov han oroligt i nån timme innan han vakna igen o vägrade somna om! Vet inte vad det är med honom! Har varit så i några veckor nu att han sover jätte oroligt! Ligger inte alls still utan snurrar runt i sömnen! Ska ta och lägga Loke i eget rum så kanske han o vi sover bättre. Men vi kan inte komma överens om vilket rum Loke ska ha o vilket vi ska ha! Stora eller lilla rummet till honom! =) Vi har nu lilla o datan står i stora! =) i-lands problem! =)
-
Loke är också rädd för glasögon! Börjar bli bättre! =)
-
Fick ett sms nyss från libero. 30kr rabatt på valfritt pampers paket..........
-
Loke gillar inte sina nya fina dyra nappar! :( Han vill hellre ha sina gamla nappar. Dom är 0-6mån o de nya är 2-36mån. Dom är bättre!LokesMammi skrev 2011-07-25 14:55:06 följande:
Har fått hem Lokes nappar idag som jag beställt. Dom är noppriga "längst in" för växande tänder! Hoppas Loke tar emot dom. Sen tänderna kom fram är han inte så förtjust i napp! :/
-
Glömde svara! =) Han har semester denna vecka sen är han pappa ledig i 2v o då har jag semester! =)3 barns mamma84 skrev 2011-07-26 23:06:56 följande:Skönt att ni två kan dela upp detta tillsammans.
Själv är det jag som går upp men som tur är så äter han inte på natten om det inte är så att han är super hungrig
Men det frukar fungera att ge honom vid 23 tiden och ibland 00 tiden sen sover han till 5 eller 6 och äter igen.
Hur länge har han semester ?
Min har haft det nu i hmm 3 veckor börjar 1 aug igen jobbet men oxå jobbat nu som dj på helgerna men det är extra
Usch o fy! Hoppas det blir bättre snart!Momalicious skrev 2011-07-27 18:43:25 följande:Ont i njuren. Undrar hur lång tid det tar innan jag får ett anfall. Senast tog det 2-3 dagar innan det blev akut. Jävla skit vad ont det gör.
Vi har fått löneökning på jobbet 1juni. Retro från 1juli. Jag fick 335 kr. Så nu har jag 334kr på mitt konto o allt har inte dragits ännu! :/ -
Sån är Loke med! Går ett tag o lämna honom ensam men sen gnäller han o skiner som en sol när någon kommer fram till honom! =)
-
Ingen mens här ännu, så skönt! Inte haft mens sen april förra året! =)
Loke fick smaka köttfärs igår som jag smulade sönder med gaffel. Satte varje sked i halsen så det bidde till o mixa! :/ Lade lite i frysen. Kokar nu högrev till honom. Spännande!
-
Loke kan stå när man håller i honom, men sätter jag hans händer mot ngt; ryggstödet på soffan eller mot hans säng så antingen tippar han eller så viker benen sig på honom! =) Men han blir skitglad om man ställer honom upp! =)
Han vände sig från rygg till mage idag igen och självklart så var även denna gång när ingen av oss var i närheten! =)