December Bebis 2010 :)
jag började med vatten med smakisarna vid 3.5 månad och gett henne varje dag till slut drack hon i sin vanliga nappflaska och nu dricker hon som en häst. kissar som en tok haha hur länge har du försökt med vatten?
Vilka söta "bebisar". Min har knappt någe hår på huvudet o det han har är jätte ljust! Kryper gör han inte. Ligger han på mage så lyfter han på överkroppen jätte högt med händerna. Sen lägger han ner huvudet o tar armarna i luften o in med benen under magen o ut igen o in under o ut igen några ggr. Sen upp med överkroppen, sen ner o samma sak igen! =) Han kan inte flytta fötterna när man håller honom, fast man ser att han försöker! =)
Vet inte varför! Frågade inte varför. Jag frågade om jag fick ge honom vatten när det var som varmast ute o då sa hon att man inte "ska" ge vatten till barn under 6mån. Man får amma el ge ersättning. =)
Rita med penna runt det röda....om det växer utanför markeringen gör ny markering o skriv hur mång min det tog för det röda o växa. Om det fortsätter mer o mer ta dig till VC. Om det går över är det nog ingen fara!
Jag nämnde tidigare att Loke har tand nr 3 o 4 på G. Tand nr har brytit igenom o nr 4 ser man. Det är vampyrtänderna som tittar fram. Tittade i hans bvc bok o dom tänderna + framtänderna ska komma samtidigt när ungen är 8-12 månader! =)
så sött