December Bebis 2010 :)
Vi har börjat med stl 68 o när jag tog bort alla 62 blev det väääääldigt tomt i lådan. inte mkt kläder i 68 tydligen.....
Vi har börjat med stl 68 o när jag tog bort alla 62 blev det väääääldigt tomt i lådan. inte mkt kläder i 68 tydligen.....
Får gå till myrorna o sånna ställen o köpa lite kläder! =)
Loke är liten. Föddes 11 jan (häftigt med 11/1-11 =)) och är 6805 lätt o 66 kort! =)
Idag har jag beställt tre namnnappar till Loke! Dyrt, men kul o ha =) 2-36mån tror jag de napparna var för! =)
Loke väckte mig runt halv tre för mat. Lade sen honom i hans säng. Efter en stunds kliande så vaknade han o låg o babbla. Testa röst resurser så tidigt är inte roligt! Stackars grannar! =)
Han somnade igen strax innan fyra. Jag då? Hatar o ligga o vrida o vända på mig. Jag har ju en chans o sova nu. Men går inte! Får väl försöka sova i soffan snart! =)
Loke vände tydligen på sig idag! Jag hoppade in i duschen, sambon tittade på tvn o Loke låg på rygg i köket o lekte. När jag står o torkar mig säger sambon till mig o komma. Loke ligger åd på mage i köket! "har han rullat?" frågar jag. "jag har inte vänt honom iaf" säger han då! Stora killen! Nu ligger han på rygg o snurrar runt. Snart ett halvt varv o ligger inte längre på mattan! =)

Vi har börjat med välling till lillkillen nu. 2dl vatten, maizena o ersättning. Går bra o dricka det! Han sover bra på förnatten iaf. Han somna vid flaskan strax efter 20. Vaknade midnatt o amma, vaknade igen vid 4 o amma. Sen efter det har det väl gått sådär! =)
Man har blivit bortskämd hela veckan nu. Loke har sovit till halv tio o efter tio varje morgon! Jätte skönt för en som inte vill gå upp tidigt! =) Fast han har iofs varit vaken 1-2h på natten. Häromnatten var han vaken ung 2-4 och inatt var han vaken strax innan halv fem till tio över fem. Sa bara pang så sov han. Både jag o sambon tittade förvånat på varandra. Han ligger då på magen o sover. Det är då han som sagt sover bäst. Han somnade på magen igår kväll på våran säng. Flyttade över honom till sin säng på rygg. Han sover alltid hos oss nu förtiden när han vaknar på morgonen för o äta.
Vi har väl gjort det 4ggr tror jag o senaste gången gick knappt då han knappt kom in alls! :/