3 barns mamma84 skrev 2011-08-04 10:58:09 följande:
åååååh vad mysigt !!
Haha ja du samma här jag blir så trött på sambon ljud han gör inte snakning men ljud som om det vore 2 st mopeder inne i sovrumet !!
Och kan elias pipa till och jag blir irriterad och sparkar sambon

men efter ett tag när han stoppad kommer ljudet tillbakas haha
Jag skulle oxå vilka ta ett rum till elias men jag vet inte om jag ska låta ebba o didos dela rum tillsammans eller om jag ska låta ebba ha ett rum då hon är större och låta didos och lias dela tillsammans i stora sovrummet ..
Vi bor ju i en 4:a
Vet du hur du ska möblera inne i rummet ?har du något du har tänkt dig .
Ja, min sambo drar riktiga timmer stockar, inte hjälper det o putta på honom, han snarkar på alla fyra sidor!

inte kul inte! :/
Ja, inte är det lätt när man har flera barn. Får vi ett till barn medan vi bor här så får barnen dela rum. Vi bor i en trea!
Jag vet precis hur jag vill ha det! =) Vi har en byrå med Lokes kläder i som man kan ha som skötbord som ska stå i hans rum. Sen vill jag ha en avlång möbel med hål i som man kan ställa korgar i som leksakerna ligger i. Sen måste jag ha nån stol el gungstol som man kan sitta o amma i på natten! Sen har han en pusselmatta som ska in dit o sen vill jag köpa den klassiska bilmattan som ska vara där inne! =) hehe