December Bebis 2010 :)
Majorima- lyx! Sådär var min dotter som liten, underbart :) ta vara på tiden o soooov :)
Majorima- lyx! Sådär var min dotter som liten, underbart :) ta vara på tiden o soooov :)
En skön natt! Jag somnade runt tio kanske, vaknade efter två filmer ( så mysig o social e jag på kvällarna) runt tolv. Förflyttade oss från soffa till säng. Ammade 0.30, sen blev nästa gång vid 4.25. Jätteskönt, somnade om, sen vaknade jag av en mardröm runt sju. Ensam vaken..wiie. Nu vaknade Emil och äter igen :)
Mina amningstider på drygt ett dygn :
0.30
4,15
5.40 ( söva om amning..)
8.35
12.50 ( allt kom upp igen..)
15.30
19.45
0.30
4.25
8.10
Är det bara jag som e grymt sötsugen?! Har ju inte varit det under graviditeten, så kommer det nu:( menjust nu åker ju kilona av av sig själva så det gör inte så mkt :)
Emil sover med oss , mysigast o bekvämast :)
Förstår mig inte heller på detta "lufta lungorna" resonemang. Bebisar gråter för de vill nått, mina barn ska inte behöva vara ledsna och känna att ingen bryr sig! Här delas närhet ut till alla som behöver!
Emelle- nu får snön försvinna så vi kan knalla av oss kilona! Hur mkt gick du upp? Emil är också gosig idag, vill bara vara i famnen, går iiiinte att somna nån annanstans! De är ju ändå födda samma dag ;)
Tog min en kopp kaffe idag, vilket resulterat i en Emil som inte är så nöjd som han brukar :( lite magknip verkar det ge. Läste i nått man fick från BVC att man kan dricka kaffe som vanligt, jag som hinkat i mig annars :(
Nu hade Emil haft en lång matpaus, åt 18.55 och sen nu vid 23.30. Glupsk som han är satte han först i halsen så ögonen rann på honom, sen fortsatte han äta och vips kommer världens kräk! Jag fick byta kläder helt, tröja,linne o byxor var dyblöta! Men emil verkade nöjd och 10 min senare ville han ha påfyllning ;) nu ska vi sova båda två, mannen sitter fast framför COD black ops..
Ååh. Skitdag. Sambon spelade tv-spel fram till 4 imorse. Hur f-n tänker man då? Det gör mig irriterad...
2barns mamma- haha det är ingen fas sambon går igenom, han e alltid så :P han e nööörd!
Willes mamma - sambon kom faktiskt upp imorse, visserligen vid typ halv tio, jag trodde han inte skulle komma upp på hela dagen. Men nu e spelet igång igen :P
ÄlskarNova - min kusins mamma hade så när hon ammade min kusin, det var bara ena som dög! Du kan ju prova att först ge honom ur det fyllda, när han inte är vrålhungrig utan mer snuttig så provar du att byta. Kanske inte varje gång eftersom den fetare mjölken kommer efter ett tag, men prova går ju :)
Så söt han är majorima! :)
Skönt att det inte bara e min sambo som nördar. Sen är ju han en "erkänd" nörd, ni skulle fatta om ni såg hans tatueringar; benen är täckta med Street Fighter- karaktärer och på ena armen har han en färdig sleeve, enbart Nintendogubbar ( donkey kong, super Mario osv) på andra armen har han Nintendo-loggan och ska fortsätta med Nintendogubbar ;P
Ååååh vad tatueringssugen jag blev nu! Min tatuerare vill inte köra på gravida, men nu jäklar!!! Måste fortsätta på min sleeve ju :)