December Bebis 2010 :)
Moma- yeeeeey!! Mina var inte heller helt regelbundna men en helt annan smärta än förvärkar
Moma- yeeeeey!! Mina var inte heller helt regelbundna men en helt annan smärta än förvärkar
Här blir det inte fler barn iaf, haha min kropp är inte gjord för att föda barn. Jag är urusel på det. Vet inte om det beror på tidigare livserfarenheter eller bara smärtan, jag håller emot värkarna. När Emil ( japp, en liten busunge till Emil blev det ) föddes så kände jag själv hur jag knep när värken kom, inte bra.. Satt mycket på huk och stod brett isär för att kunna slappna av nertill. Skriver förlossningsberättelse sen ;)
Och dessa eftervärkar hade man ju glömt sen sist ;) men vad gör väl det när man har världens finaste skatt bredvid sug som ligger o sussar?
Emil var nere på 2910 g innan vi åkte hem igår, lillplutten, jag som var så rädd för ett stort barn, haha!!
Nu hejar vi på dig Moma!! Som sagt mina var inte heller så regelbundna, de kom starka värkar typ var 7-10 min, däremellan hann några korta lite svagare klämma sig in. Jag gick mkt så det skulle hända nått :)
Ååh nu ska jag mysa med mina underbara pojkar:)
Go Moma!! Mina var nog inte ens regelbundna när det var krystdags så regelbundenhet e nog inte helt säkert att det måste vara
Moma- när min dotter föddes gick jag å hade starka, regelbundna förvärkar i två dagar innan det gick över i ordentliga värkar. ( menar inte att skrämma dig, utan att det nog är igång!). Denna gången hade jag ju förvärkar i onsdagskväll som inte gick över trots dusch, men sova kunde jag. Sen var det en annan smärta i torsdagsmorse, å sen e Emil född på kvällen :)
Haligh - hoppas det drar igång lagom tills mannen kommer hem ;) ringer du taxi så säger du ju att du ska till förlossningen, då fixar dom nog det
Grattis Moma!!!! Skönt att krystfasen inte tog så lång tid :) snusa bebis nu ;)
Alberta- vet du att du kommer gå över eller vad?
Haligh- jag hade blivit livrädd!
Emil lugnade sig i magen typ förra helgen, sen dagen innan han kom blev han livligare igen :) sen är han tydligen en busunge för han rörde omkring sig under förlossningen också!
Igår kväll började mjölken rinna till och nu jäklar! Skulle helst vilja att han åt typ jämt för brösten är såååå spända nu!
Går det att ladda upp bilder via iPhone?
Moma- härligt att du känner så :) för mig är detta helt klart sista. Tänker inte gå igenom en förlossning igen. Jag är inte skapt för att föda barn helt enkelt o kroppen motarbetar sig själv under förlossningen. Är så nöjd med mina små stjärnor jag redan har ;)
Jag krystade i 30 min drygt och huvudet fastnade.. Satan vad ont det gjorde o ingen lustgas under krystningar heller :(
Moma- Elliot var ett av våra förslag med :) jättefint!
Cissi- han hade ena handen knuten liggandes mot ansiktet, så det tog lite stopp.. Fick ha halva huvudet ute och inte krysta. Fick vänta på nästa värk, det kändes som en evighet!