December Bebis 2010 :)
Ska beställa tid på måndag :)
Hur gör ni med parfym? Har vanan att "dra ett sprut" på nyckelbenen/brösten, men nu när lilleman ska ligga å snutta vill jag ju inte ha massa stickade parfym i näsan på honom..
Ska beställa tid på måndag :)
Hur gör ni med parfym? Har vanan att "dra ett sprut" på nyckelbenen/brösten, men nu när lilleman ska ligga å snutta vill jag ju inte ha massa stickade parfym i näsan på honom..
Haha ja där kom vi, men det gör ju inget ;)
Jag kör hos Matte, på elecric ink. Bor granne med honom oxå. Sambon kör armar hos matte, benen hos Emil där nere. Han e grym o har nog kortare tider än matte
Ååh :( vi hade sex igår o idag.. Igår gick det fint, men idag började jag blöda efter :(
Jag känner mig oxå väldigt osexig med mina fem blygdläppar faktiskt :(
Emelle- Emil jobbar också på elektrik ink, dom e tre som kör där nu.Går du ner och säger att du vill ha den snabbaste tiden hos vem som helst, dom e superduktiga alla tre, så klämmer dom nog in. Är motivet klart?
Vi struntar oxå i mens annars, men sambon får inte vara där nere då med tungan... Haha vill inte att han ska se ut som Hannibal Lecter :D
Jag har glömt sen sist, men när brukar barn vända sig? Emil vände sig från mage till rygg nu 4 gånger på några minuter. Har för mig om att Nova var senare.
Nä nått riktigt svarsleende har vi inte fått än, Emil blev två veckor i torsdags :) han e stark i nacken o lyfter huvudet mycket o ofta :) kommer inteihåg när Nova vände sig..
Är ruskigt lätt att glömma skydd nu! Amning e ju inte fullt skydd och jag skulle gå under om jag blev gravid nu igen :(
Hehe försökte få honom o vända sig sen igen men oj så skönt det var att ligga på mage då :P
Pickaboo - jag hade vansinniga efterväkar, men dom startar ju direkt efter förlossningen.. Ring din bm o fråga. Det kan ju vara så att du har nån blodansamling eller så! Blöder du om du trycker påmagen?
Cissi - tar oxå bara ett, han nöjer sig med det och det känns som att han får i sig ordentligt av det fetare mjölken :)
Jag har ett inlägg i. Det sitter på vänster bröst om jag ammar på höger o på höger bröst om jag ammar på vänster :) tyvärr har jag för små amningsbhar så ligger jag på sidan "ramlar" översta bröstet ut :(
Idag har vi haft kalas nr 1 för Nova. Hon fyller 5 på tisdag så idag har vi haft vuxenkalas, nästa söndag blir det barnkalas :)
Jag sitter o kollar p-medel, visst är kopparspiral gratis? Det är nog det enda jag kan tänka mig tills sambon får tummen ur o knippsar :)