Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Det känns nästan som om bebis är på väg att trycka sig ut genom urinblåsan. Väldigt obehaglig känsla Tungan ute

• Karttikeya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-25 10:15:04 följande:
    Ja tycker de e skit svårt o kissa nu då bebis ligger så långt ner o trycker på blåsan! Har lixom svårt o kissa ut allt ja skulle vilja! Hahaha....får sitta en stund!
    Ja, håller med dig. Vet inte om min ligger så långt ner, men det trycks ivrigt där nere i alla fall, haha!
  • Karttikeya
    Jaya skrev 2010-11-25 10:19:31 följande:
    Ni har alla rätt såklart!
    Jag ska ta en stooor kopp te nu med honung ohc mjök i och bara njuta av... ja snön! Och lyssna på tvättmaskinen!

Det gör du rätt i! Själv ska jag bre mig några knäckemackor och äta lite yoghurt.

Min mage rasade inatt, satt säkert en halvtimma på toa och trodde jag skulle kräkas sedan också. Men det stillade sig.. Förvånad

Ikväll ska jag på kalas hos min lilla kusin, hon fyller iof 17 så så himla liten är hon väl inte. Deras familj ska flytta till Kina den 18e december Obestämd

• Karttikeya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-25 10:28:09 följande:

haha,ja de e så jobbigt! ja e så van o bara kissa fort i sen e ja klar,men inte nu, nene! sitta o trycka o klämma! haha!

Min pulla har fan blviit uppsvälld som en boll...e fan rädd! Ska den svälla lixom?? e kanske för bebis trycker på alla blodkärl el nåe,men e skit läskigt! hualigen!

Min är också svullen. Inte jättemycket, men det känns ju lite lustigt.. Tungan ute
  • Karttikeya

Jag sitter med filt och myser lite framför datorn, så kommer katten och försöker "ta av mig" filten, för han tycker den är så go, hahaha.. Han är så ful när han gör så. Sitter och tittar trånande på mig. Skrattande

• Karttikeya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-11-25 10:35:02 följande:
    Hhaha,min känns inte,men de syns så ja blir rädd när ja kollar! Hahaha! ok,de känns lite när ja kissar då den känns så himla stor,haha!
    Menar mest när man torkar sig, att man känner att "oj, här var det svullet". Känns inte annars ^^
  • Karttikeya

Spännande ondar! Glad Förstår att det känns bra att inte få kejsarsnitt, haha.. Det är nog nästan min värsta mardröm! Så då vet du mer om en vecka då förmodar jag ^^ OM det nu inte startar innan vill säga. Vad hoppas du på? Tungan ute

• Karttikeya

Snart ska jag till barnmorskan Glad Hoppas jag slipper väga mig, haha. Känns inte som det är någon mening att göra det längre direkt.. Tungan ute Ska bli mys att mäta magen och höra hjärtat! <3

• Karttikeya

Tillbaka från BM! Behövde inte väga mig, höhö, men ska göra det nästa gång om 2 veckor.. Fasar för det litegrann.. Men men, inte så mycket att göra åt.

Bebis hade fixerat sig! Ligger fint med huvudet därnere men med ryggen åt min vänstra sida och tittar lite åt höger. Därför jag börjat få så ont i fogen fram kanske..

Blodtryck ligger stadigt på 120/80
    Hjärtslag för bebis: Fick en "stegring" som det så fint hette och var uppe i 192 slag i minuten men lugnade sig och låg runt 150-155 sedan.
    SF-mått var nu 35 cm så jag följer min kurva exemplariskt. Tungan ute

• Karttikeya
    MFJG skrev 2010-11-25 15:13:10 följande:
    Ok. Mrs Ego här igen, som alltid skriver om sig själv. 
    Flytningar. Detta härliga ämne som dyker upp lite då och då här i tråden.
    Jag har inte haft flytningar alls den senaste månaden. Efter en dos pevaryl inför vårt bröllop.
    Idag har jag haft slemmiga flytningar, trådar, snorliknande. Dessutom har jag mer flytningar som är grönfärgade, ljusgröna snorgula som är lite gryniga. Ingen klåda = ingen svamp. Normalt? 
    "Vanlig obalans" kanske?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)