Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

MFJG skrev 2010-11-25 22:23:37 följande:
    Precis gjort en gipsavgjutning av magen. =) Finns bilder på min blogg! 
    PLUS att ni måste gissa i min gissningstävling =) 
    Vad är din bloggadress. Får ju inte ens komma in på din sida, hihi.
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-25 22:33:12 följande:
    Stukat min fot idag missade sista trappsteget på lasarettet för den stora magen är ivägen & pang så låg jag där...just snyggt!!! Aj aj aj
    Ajjj.. Din stackare!! Var det "bara" foten som råkade illa ut?
    Jag är livrädd att ramla när jag går ut nu.. Är snorhalt på vår trappa och man är ju inte smidig precis.. Obestämd
  • Karttikeya

Du får nog lägga till den själv med ikonerna här Flört

"God morgon" förresten.. Känner mig som ett riktigt vrak.. Önskar att resterna av förkylningen bara kunde försvinna, men inte händer något sådant inte.. Kräks

• Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-26 11:10:57 följande:
    Foten är bättre, hände inget med magen i fallet, sköööönt!

Mitt vatten gick inatt flickor efter en färdknäpp har bara haft småvärkar hittills, mer inatt än nu tyvärr, men blir värre när jag är uppe & rör mej, är rätt slut, har inte sovt mer än 3 timmar kanske, men har svårt att sova nu på dagen....har en tid imorgon kl 9 på förlossningen om inget händer innan....

Min sambo har alltid varit med hos BM, men han har inte frågat mej så mycket om saker & ting som jag trodde, inte tagit på magen så mycket heller....men de kanske har svårt att få in det....

Grattis till bebisarna snart är det min tur!!!
    Hejahejaheja! Skrattande
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-26 11:24:45 följande:
    tack tack känner mej lite lurad att det inte händer mer dock

Är rätt trött, har juh bara sovit 3 timmar,men kan ändå inte sova...vet inte om jag ska hålla igång ele vilaObestämd men en dusch ska jag ta mej!!!

Ett tips tjejer, har stora bindor hemma redan nu!! MItt vatten höll på & sippra bra länge, blev många byten av trosor!!!
    Tja, inom tre dygn så har du din bebis iaf, det är väl inte illa Tungan ute
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2010-11-26 11:37:05 följande:
    ne det är det inte

sambon fyller år på måndag så jag hoppas innan så den får en egen dag!
    Ja det kan vi ju hoppas! Glad Fast vilken födelsedagspresent  Flört
  • Karttikeya

Jag har varit sjuk i mer än två veckor nu.. Och börjar få mer ont i halsen igen. KUL! Får försöka sova gott inatt.

• Karttikeya

Jag ser det snöar...

Var uppe några timmar i Uddevalla idag, Martins mor fyllde år. Där har det kommit ungefär en halvmeter på kort tid och det snöar ännu! Här i Kungälv snöar det också, men inte alls lika mycket. Är mysigt när man kan vara inne och ta det lugnt, men att köra bil i detta väder gillar jag INTE. Tungan ute

• Karttikeya

Moma: Uhh.. Läskigt det där med att åka bil i detta väder... Tur att det gick bra med din sambo och hoppas det löser sig med bil.. {#emotions_dlg.flower}

Igår köpte min far en barnvagn till oss. En begagnad Crescent Comfort -09a. Älskar modellen! Hjärta Man får väl passa på att provköra lite i detta skitväder, hehe.. Var en månad kvar till BF igår också.. Ojojoj.

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-29 11:49:21 följande:
    Emelle: Ang att bo utanför stan och ha långt till förlossningen. Ja, vi är lite nervösa över det. Och jag är mer nervös nu när vi inte har vår stora, säkra Saab. Det tar ca 1,5 timme, lite mindre, till förlossning härifrån i bra väglag och kanske lite mer tid än så om vi måste åka till Mölndals sjukhus som ligger lite längre bort än Östra. Detta i bra väglag alltså. Om det är kasst väglag och snöstorm så kommer det ta bra mycket längre tid. Så vi hoppas på att det är bra väder, annars kommer vi nog ringa ambulans.
    Har ni inte närmare till Näl då? Eller har du ändrat dig om Näl? Fick för mig du ville föda där. Till Mölndals och Östra tar det nästan lika lång tid, är betydligt smidigare väg till Mölndal i mitt tycke..

Men jag fick veta senast hos BM att dom tydligen inte tar emot kvinnor med BMI över 35?! Så en tjockis som jag får helt enkelt åka till Östra.. Obestämd
Svar på tråden December Bebis 2010 :)