Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2010-11-30 14:59:47 följande:
    Haha jag gör det typ en gång om året men potatisgratäng kokade över här om dagen så kunde inte använda ugnen innan jag gjort rent den :-P
    Ja då förstår jag varför du ville göra rent den Skrattande

Jag avhåller mig från dylikt. Vi har inte ens bott här ett år ännu så ^^
  • Karttikeya

Nu har vi bokat vigselförrättaren till vår vigsel! HjärtaHjärta 28e maj here we come.. Ska bara föda barn först också.. *ler stort*

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 17:03:39 följande:
    Hej flickor allt gick bra med kontrollet och jag kan säga att jag grät av panik idag och räddsla av att snart bli 3 barns mamma
    E jag redo hur kommer detta att gå ??
    Ja som sagt Tillväxtkontrollet gick bra vecka 36+6 idag och han väger enligt scanning 3,890kg OM 8 dagar kommer han ut till oss och vi har 3 barn plötsligen han är beräknad väga nästa onsdag 4,300g och BF är han beräknad väga 5,600g
    Så ja på onsdag den 8/12-10 ska jag ha mitt planeradsnitt
    Hejjahejja!! Skrattande Underbart!
  • Karttikeya
    Cissi7006 skrev 2010-11-30 19:20:26 följande:
    Åh vad roligt, vi gifter oss 16 juli
    Först nu jag börjar inse att jag inte har lång tid på mig att bli "smal" hahaha.. Nåväl.. Gör inget om jag inte är helt iform för mitt bröllop faktiskt. Glad
  • Karttikeya
    Emelle skrev 2010-12-01 08:12:59 följande:
    Inatt drömde jag att jag satt med en väckarklocka (??) på en toalett. Och helt pinsamt nog var jag såååå nära att kissa på mig i sängen!! det handlade om sekunder att jag hann vakna och ta mig in i badrummet.
    Och för första ggn så fick jag "krysta" ut kisset i omgångar etfer att den där första panikskvätten runnit ut!
    Betyder väl att bebis huvud ligger rätt lågt nu va?
    Haha, aww..

Jag drömde att zombies invaderade vårt bröllop... Men vi lyckades gifta oss i alla fall, det måste väl betyda något?

Igår innan vi somnade bestämde vi hur vi skulle göra med ringarna, det tycker jag var mysigt! Sen vaknade vi mitt i natten och hade sex också, hahahaha.. Knappt man "vågar" ha det längre för att inte sätta igång något. Jag måste väl vara en av dom få som vill att bebis ska stanna därinne så länge som möjligt! Skrattande

Strax ska jag till tandläkaren. Hoppas på inga hål! Hon kommer säkert klaga på tandsten dock, det brukar hon.. :/
  • Karttikeya

Har myst lite i källaren bland bebiskläderna jag fått av en kompis. Har ju inte köpt något själv eftersom jag vet att jag kommer få mycket av släkt och vänner.. Tog upp lite som kan vara bra att ha med till BB, har ju inte packat något än höhö. Känner mig helt lost vad gäller att packa bb-väska, förstår inte ALLS vad man bör ha med sig Skrattande

Men har fått en så himla söt overall i storlek 56, gör ju inget om en overall är lite stor tänker jag? Bebis kanske behöver storlek 56 redan från start förresten, vad vet jag. Tungan ute

• Karttikeya
    Jenni78 skrev 2010-12-01 11:44:39 följande:
    Ja, jag har det mesta i storlek 56. Inte overallen dock, den är i storlek 62 så den ska passa hela vintern. 

Visst är det barnsligt roligt att titta på bebiskläderna. De är ju så sööööta! Ha, ha!
    Ja det är så himla kul att jag stod där och bara glodde och kände hahaha.. Och verkligen myste till det! Tänk att vi ska få en bebis som ska ha dom där små kläderna! Skrattande Har nog ingen overall i större storlek, så det får jag köpa eller önska mig Flört
Svar på tråden December Bebis 2010 :)