Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Äsch Ludi här känns inget... ska locka ner mannen mellan lakanen snart :p

• Mysmamma70

Emelle - ja, hoppas det smäller till

Jag har nästa besök redan på måndag så då får vi göra ett nytt försök om det här blir resultatlöst!

• Mysmamma70

Mammasmurfen - gläds med dig

Här blev det inte heller mkt sömn. Ettåringen har feber och sov dåligt, tonåringarna kom hem fr disco kl två och jag somnade först vid halv fyra, sen har jag också varit vaken flera gånger av det det här förbaskade illamående t

Men nu är det en ny dag, uppe med sonen, får bli en vilodag och ska definitivt sova middag minst en gång

• Mysmamma70

Pickaboo - jag förstår dig, hade aldrigt överlevt med min ettåring om inte mannen hade varit hemma på dagarna. Nu har Han feber dessutom, den lille mannen...

Jag tycker du ska ringa hem din man eftersom han inte tycks förstå hur tufft du har det

• Mysmamma70

Tur att det är vintersport på TV idag att dryga ut vilan med

• Mysmamma70

Nä, det är kul särskilt när det går bra för Sverige - Ferry vann ju precis skidskyttet och Järbyn ligger tvåa i störtloppet och snart är det längdåkning

• Mysmamma70

Du har rätt Majorima. Vi väljer ju inte hur vi har det, men vi väljer våra tankar kring det. Och det finns forskning som visar på att negativa tankar ger mer smärta och obehag. Så man får försöka fokusera på det som är positivt - alltid finns det något

• Mysmamma70
    ludicrous skrev 2010-12-18 18:17:36 följande:
    Tjejer lyckas med allt, så nu har även jag fått till en "riktig" färdknäpp. Har lite onda sammandragningar men mer blir det inte tror jag . Inte ett dugg regelbundet o inte så värst onda alls tyvärr, men men. Verkar som att jag mest får skäll för att det finns möjlighet att bebis kommer i december :( förut var svärmor här o när jag sa att jag gärna föder nu så verkade hon nästan bli irriterad o bara "Neeej! Det är JÄTTESYND om ungen då!!" jag svarade med att det nog är vad man gör det till men det är tydligen plågeri fram tills man fyller 20 o vara född i december :(
    Strunt i vad andra säger! Och jag är övertygad om att bebisen kommer när den kommer, färdknäppar hjälper nog inte så mycket - men det är ju trevlig sysselsättning i väntan på bebis Hjärta
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
Svar på tråden December Bebis 2010 :)