December Bebis 2010 :)
Äsch Ludi
här känns inget... ska locka ner mannen mellan lakanen snart :p
Äsch Ludi
här känns inget... ska locka ner mannen mellan lakanen snart :p
Emelle - ja, hoppas det smäller till
Jag har nästa besök redan på måndag så då får vi göra ett nytt försök om det här blir resultatlöst!
Mammasmurfen - gläds med dig
Här blev det inte heller mkt sömn. Ettåringen har feber och sov dåligt, tonåringarna kom hem fr disco kl två och jag somnade först vid halv fyra, sen har jag också varit vaken flera gånger av det det här förbaskade illamående t
Men nu är det en ny dag, uppe med sonen, får bli en vilodag och ska definitivt sova middag minst en gång
Pickaboo - jag förstår dig, hade aldrigt överlevt med min ettåring om inte mannen hade varit hemma på dagarna. Nu har Han feber dessutom, den lille mannen...
Jag tycker du ska ringa hem din man eftersom han inte tycks förstå hur tufft du har det
Nikka - hoppas det fortsätter!!!
Tur att det är vintersport på TV idag att dryga ut vilan med
Nä, det är kul särskilt när det går bra för Sverige - Ferry vann ju precis skidskyttet och Järbyn ligger tvåa i störtloppet och snart är det längdåkning
Du har rätt Majorima. Vi väljer ju inte hur vi har det, men vi väljer våra tankar kring det. Och det finns forskning som visar på att negativa tankar ger mer smärta och obehag. Så man får försöka fokusera på det som är positivt - alltid finns det något
Heja dig, Nikka!!!