December Bebis 2010 :)
Hur som helst e det bra med lite förvärkar så man kommer ihåg vad man väntar på :)
Stoce - så fint skrivet och en så vacker bebis
Stort grattis till er! 
Godmorgon
Fick en hyfsad natt utan illamående och tog mig sovmorgon till kl 11.00.
inga bebisar inatt heller tydligen :p
Ullabella - lider med dig, så där jobbigt hade jag det med ettan också och även med trean då jag blev igångsatt. Man är helt slut redan innan det drar igång på riktigt. Hoppas du får en värkfri stund så du kan återhämta dig lite
Här är också alldeles stillsamt...
Har ett högt BT och 0,3 äggvita så det är inte mycket annat att göra än att vila...
Hinnsvepningen och de två dagarnas senaste färdknäppar har inte gett något resultat, men min man vill gärna ikväll också, haha
Imorgon väntar nytt BM-besök och då ska jag nog passa på att klaga över hur jobbigt jag har det istället för att hela tiden säga att jag mår bra förutom illamåendet. Kanske finns det någon läkare som vill sympatisera med mig och föreslå en igångsättning snart, 39+1 imorgon och bebis i magen ligger redan på ca 4 kg ![]()
Vaknade av mina första riktiga förvärkar i morse. De kom med 10 min mellanrum ungefär och efter en timma kunde jag somna om. Sov bara 1 timma fre till lörd så i natt var det riktigt skönt att lyckas sova 4+1,5 timme. Men i natt vill jag faktiskt få sova på riktigt. Ska bli skönt att sova i sin egen säng igen.