December Bebis 2010 :)
Gott nytt år alla nyblivna och blivande mammor! Här blir det hummer, oxfilé, chokladmousse och champagne ikväll
Gott nytt år alla nyblivna och blivande mammor! Här blir det hummer, oxfilé, chokladmousse och champagne ikväll
Jag har mest saknat rödvinet och champagnen som jag nu kan njuta av igen, även om det är små små mängder
Snart smaskar du på dina ostar igen
Christel - min Cornelia är tolv dagar nu och äter ofta - det är 2,5-3 timmar mellan målen och hon äter ca tio minuter.
Inatt fick jag sova fyra timmar - rekord
Pickaboo - när mjölken stockar sig för mig brukar jag duscha riktigt varmt och mjölka ur samtidigt. Den varma duschstrålen hjälper till att tömma brösten
Jag vill också föda barn igen, får se om vi har ork till fler småttingar sen
ÄlskarNova - min mens kom tillbaka bara två månader efter jag fått Charlie trots att jag helammade - därför lyckades vi få Cornelia bara tretton månader efter Charlie
Vi fick magsjuka i familjen när Charlie var sex månader, han var den som drabbades lindrigast - kräktes ett par gånger. Det är den enda av mina barn som fått magsjuka som bebis.
AnnaCL - bebisarna har oftast ett mycket bra immunförsvar de första sex månaderna. Hoppas ni klarar er!