Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Hormonsvängningar - jaaa, jag började gråta idag bara för att sambon höjde rösten till ettåringen som är väldigt intensiv just nu... tackar min lyckliga stjärna att han ska vara hemma till 1 mars, annars hade jag nog gått här och gråtit ännu mer...

• Mysmamma70

Ludi - man gör det hos kommunen och måste boka tid. Här där vi bor får man en kallelse med posten några veckor efter bebisen är född.

• Mysmamma70

Halv nio, det var tidigt

Vi har en förstående BVC-sköterska som gav oss tid halv tolv imorgon

• Mysmamma70

Maria - nu KAN det inte vara lång tid kvar iallafall

• Mysmamma70

Har haft en riktig lyxnatt där Cornelia sov 00.30-08.00

• Mysmamma70

AnnaCL - jag har flugit med mina när de varit riktigt små och det har gått jättebra

• Mysmamma70

Vi har också varit på BVC idag för vägning, Cornelia väger nu 3995 (födelsevikt 3885) efter 15 dagar

Hon är lite gul fortfarande, men sköterskan tyckte inte det var så farligt.

Här går det åt tio-tolv blöjor per dag. Första nätterna hemma bytte jag bajsblöjor 7-8 gånger bara på natten

Min foglossning har äntligen släppt.

Träffade min BM som hastigast idag också när jag lämnade tillbaka BT-apparaten och bokade en tid för efterkontroll om fyra veckor...

Min man vill inte mysa med mig förrän jag har gått igenom besiktningen, så det är fyra lååånga veckor kvar, men jag kanske kan övertala honom så fort jag slutat blöda

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -101220 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Har bytt pyjamas på lillan för fjärde gången nu - är det fler som är små mjölkfrossare och kräkmaskiner?

• Mysmamma70

Morning - här har vi vakenperioden mellan 22.30-00.30 - lagom när jag vill somna för natten

Svar på tråden December Bebis 2010 :)