December Bebis 2010 :)
Härligt att du äntligen fick sova lite mer, och visst är det väl typiskt att man då måste väcka :p
Härligt att du äntligen fick sova lite mer, och visst är det väl typiskt att man då måste väcka :p
Fina bilder
Myser med Cornelia i bärsjalen nu, så skönt det är att kunna vara rörlig och gå och småplocka lite och samtidigt känna närheten och värmen från en nöjd, vaken bebis som nyfiket spanar runt i huset
Ikväll ska vi ha gäster så min man förbereder potatisgratängen nu. Jag ska snart fixa lite vit chokladmousse till efterrätt
Min man hade gärna sex in i det sista, men nu vill han inte förrän jag slutat blöda, för han är så rädd att skada mig, men jag kan vänta också även om jag längtar, är ju bara ett par veckor till max
Det kan gå flera dagar utan att jag blöder, sen kommer det igång igen när jag anstränger mig
Var rädda om er om ni inte vill bli gravida, amning är inget säkert skydd. Jag fick tillbaka min mens två månader efter Charlie fötts trots helamning - men jag var glad för det för vi ville ju ha Cornelia tätt
Ludi - jag har använt kopparspiral i två omgångar och varit mkt nöjd med den, då jag inte vill tillföra kroppen några hormoner
Blir nog spiral igen, om vi ska ha fler bebisar så är det tidigast dags i juli (på bröllopsnatten)
Är det någon mer än jag som alltid bara ammar ur ett bröst vid varje måltid?
Skönt att höra, det här är mitt fjärde barn och jag har aldrig lyckats amma ur båda för jag har så mycket mjölk.
Men jag får alltid konstiga kommentarer kring det, så jag började tro att jag är udda
Cornelia äter bara tio minuter, var tredje timme, lite oftare runt midnatt och sen har vi ett nattmål vid fem.
Delifi - jag har bara behövt använda inläggen den första veckan, nu sover jag tom utan BH och inlägg
Fina bilder på jättefin Elias
Här kräks det oxå mkt mjölk