December Bebis 2010 :)

Kollade i Charlies papper - vi fick första längden på 6 v kontrollen ![]()
Mina har aldrig skrikt där, de ser ut att tycka det är mysigt att strippa i den goa värmen de har på BVC ![]()
Håller med Delifi, det är tråkigt att läsa im hur en del av männen behandlar er. Särskilt nu när vi är extra känsliga av hormoner som gravid och nyblivna mammor.
Respektera er själva och acceptera inte att bli illa behandlade! De kommer troligen inte att ändra på sig, så det är era val. Att leva med en sån man resten av livet eller välja en av alla fina, kärleksfulla män som finns.
Usch, det blev ett tråkigt fredagskvällsinlägg, men jag som är lite äldre än de flesta av er här har egna etfarenheter av detta. Och jag vet hur lycklig man kan bli i rätt relation!
Säger som Delifi - stärk er självkänsla och säg ifrån!
Tur att inte världens bästa man bara finns i ett exemplar - det finns en till oss alla om vi håller dörren öppen och stänger för skitstövlarna
Jag tackar min lyckliga stjärna varje dag för att jag får leva med världens underbaraste
Cornelia sover fortfarande rätt mycket på dagarna och har sin vakenperiod på kvällen och fram till 01.00 ungefär.
Sen sover hon oftast gott om natten och vaknar bara för ett nattmål som tar tio min.
Inatt har hon sovit lite oroligt, men det har hjälpt när jag haft min hand hos henne, så det är skönt att ha henne i sängen intill, även om jag har kramp i armen idag
Hon har fått sempers magdroppar i en vecka nu och det har hjälpt jättebra mot det lilla knip hon hade.
Hon skriker faktiskt bara när hon sitter varmt påklädd i babyskyddet och vi inte hunnit ut än :p
Grattis Annika!
Delifi - härligt med sju timmar, här får jag nöja mig med fyra än så länge
Krya på er ni som är sjuka!
Ludi - fyra timmar är bara på natten, annars är det 2,5-3 timmar
och napp