Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Idag fick min klasskompis sin bebis ^^ Jag vill också ha!!!! Hjärta

Jag är sååå trött... Men jag orkar inte ens gå o lägga mig.. Snark!

• Karttikeya
    Emynem skrev 2010-12-06 14:38:49 följande:
    Idag är jag skit depp! Är stor som en val, har ont, kan inte sova, lagt på mig mkt vatten osv. 
    Check! Tungan ute
  • Karttikeya
    Myzan07 skrev 2010-12-06 09:38:03 följande:
    Köp stödstrumpor på apoteket!!! de e svinjobbiga att få på, men oj! De e guld värda! Fick tipset av en vän, men tyckte eh länge, kärringvarning, men tänk om jag gjort det från början när jag svullnade!!! Nu kan jag inte vara utan dem! Tvättar dem i snabb tvätt på kvällen så de e torra till morognen, de kostar 120 kr men väl värt varenda öre!
    Haha.. Jo, jag har inte kunnat leva utan mina stödstrumpor heller. Men sedan en vecka tillbaka kan jag inte använda dom längre Flört Svullnaden går ju aldrig ner ordentligt och det blir värre för varje dag. Så nu får jag glatt gå utan!!!
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-06 22:14:56 följande:

Flickor nu säger jag godnatt och sov gott nu hehe det kommer inte jag göra herregud haha kl 7 ska vi upp i morgon och lämna barnen på dagiset kl 8 och sen ÅKER vi !! puss o kram hör av mig sen jag kommer hem igen

Stort lycka till! Glad Tänk i morgon har du din lille Elias!! Hjärta
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-06 22:25:18 följande:
    Nej då inte i morgon utan på onsdag på tisdag imorgon är det bara 1 dag kvar imorgon ska vi prata med natrkosläkaren bara och jag hoppas dom låter oss åka hem det var bestämmt så iaf
    Så imon har jag inte honom än hihi bara på onsdag

Tack iaf e super nervös
    Ja just det. Tänkte väl det var en dag för tidigt. Jag är lite senil.. Cool Lycka till med narkosläkaren i morgon iaf och på ONSDAG har du din Elias, hihi. {#emotions_dlg.flower}
  • Karttikeya
    Stefanie skrev 2010-12-06 22:53:23 följande:
    Förresten. Jag bombar er för att jag inte vill berätta för en massa folk jag känner förrän jag vet att det verkligen händer grejer. Ni är liksom min ventil!

Glad
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-12-07 11:10:49 följande:
    Jag är så less på det här nu!!
    Sambon jobbar över varje dag, flera timmar, kommer hem runt sju typ på kvällen så jag får sköta precis allt. För när han kommer hem har han inte hunnit äta på hela dagen så då måste det finnas mat klar. Jag sover inte bra på nätterna och jag e sjukt trött på allt på dagarna.
    Hur mycket jag än gör så klagas det och jag har missat nått. Igår vart det tjaffs för jag inte hade köpt en jävla chipspåse till sambon, men att jag hade köpt blöjor. Däremot ser han inte att allt från helgen är undanplockat (hade kalas, = presentpapper, kartonger o leksaker överallt), jag har tvättat tre tvättar, handlat och varit ute med hunden ett antal gånger. Men det duger tydligen inte, för jag hade inte köpt chips.

Jag orkar inte mer. Jag funderar på att flytta hem till mamma iaf veckan ut med dottern, så jag får lite avlastning och att någon kan ta hand om mig för en gångs skull, för jag behöver faktiskt också bli omhändertagen ibland! :'(
    Men fräs ifrån, sådär kan du ju inte ha det! Visst, han jobbar över och har sig. Men måste han göra det? Är det tvunget att han gör det just nu? Karlars logik brukar inte vara den bästa, men vill han ha chips får han nog köpa dom själv, det hade jag sagt. Det är ju inte meningen att du ska brytas ner totalt innan han fattar..
  • Karttikeya

Vaknade av att mitt vänsterben nästan var domnat idag, underbart! Och jag ser ju såklart ut som en elefant.. Är dessutom svullen över ögonlocken och överläppen, fatta så sexig jag känner mig! idag blir det inte många knop......

Svar på tråden December Bebis 2010 :)