December Bebis 2010 :)
Lite akupunktur hade ju varit trevligt.. För nackvärken alltså.
Får hoppas det funkar för dig Emelle 
Snark vad jag är trött idag då.. Jobbigt!! Undrar just vad man ska handla för gott sedan.. *omnomnom*
Lite akupunktur hade ju varit trevligt.. För nackvärken alltså.
Får hoppas det funkar för dig Emelle 
Snark vad jag är trött idag då.. Jobbigt!! Undrar just vad man ska handla för gott sedan.. *omnomnom*
Majorima:
Av någon anledning har jag fått för mig att du kommer att få innan jag. Vet att du vill knipa till januari, jag vill ha innan jul. Lär väl bli tvärtom!
Idag är jag nog svullnare än någonsin, elefantmamma here i come.. *buhu*
Ska strax gå o lägga mig. I morgon är en annan dag ^^
"God morgon" på er.. Nu snarkar jag tydligen så mycket att sambon blir sur, haha.. "Snälla vänd dig om, du snarkar så himla mycket".. Jag gick upp istället, för jag blev också sur, hahaha. Han får väl baske mig köpa öronproppar? Tänka på att jag har svårt att sova som det är, haha..
Vaknar alltid med ont i halsen nu och förkyld är jag ännu. Kan jag inte få bli helt frisk?
Harregud vad vatten går! Lycka till 

Snaaaark vad jag sover dåligt nu.. Och det gör så ONT med allt vatten i min kropp!
Är svullen och öm precis överallt, känns som om mina fötter och ben kommer spricka om man tar i dom.. Kan för tusan inte ens gå en kort promenad utan att jag våndas i timmar efteråt. Är så trött på min kropp.
Ska till skolan för grupparbete idag, ja oj vad jag är taggad.....
Ja jag försöker kämpa, ibland vill jag dock bara ge upp. Man orkar ju inget längre. Och jag bara ser siffrorna på vågen och tänker på hur jäkla enorm jag är! Går inte att tänka positivt ens. Mamma, pappa o min karl säger: "Det försvinner sen". Jo tjena.. Men har man 40 kg + i övervikt med det jag hade sedan innan så "försvinner" det inte bara. Visst att mycket är vatten nu, men det hjälper inte ens att tänka så. *gnällig*
Fyra gånger kvar förutom idag att åka till skolan nu.. Behöver jag säga att jag räknar ner.. 
Tack för att ni är så gulliga.