Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Lite akupunktur hade ju varit trevligt.. För nackvärken alltså.

Får hoppas det funkar för dig Emelle Flört

Snark vad jag är trött idag då.. Jobbigt!! Undrar just vad man ska handla för gott sedan.. *omnomnom*

• Karttikeya
    Stefanie skrev 2010-12-03 16:51:06 följande:

Majorima:
    Av någon anledning har jag fått för mig att du kommer att få innan jag. Vet att du vill knipa till januari, jag vill ha innan jul. Lär väl bli tvärtom!

NÄÄ! Säg inte så!! Jag får gärna innan dig dock, men efter nyår.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Karttikeya

Idag är jag nog svullnare än någonsin, elefantmamma here i come.. *buhu*

Ska strax gå o lägga mig. I morgon är en annan dag ^^

• Karttikeya

"God morgon" på er.. Nu snarkar jag tydligen så mycket att sambon blir sur, haha.. "Snälla vänd dig om, du snarkar så himla mycket".. Jag gick upp istället, för jag blev också sur, hahaha. Han får väl baske mig köpa öronproppar? Tänka på att jag har svårt att sova som det är, haha..

Vaknar alltid med ont i halsen nu och förkyld är jag ännu. Kan jag inte få bli helt frisk?

• Karttikeya

Snaaaark vad jag sover dåligt nu.. Och det gör så ONT med allt vatten i min kropp! Kräks Är svullen och öm precis överallt, känns som om mina fötter och ben kommer spricka om man tar i dom.. Kan för tusan inte ens gå en kort promenad utan att jag våndas i timmar efteråt. Är så trött på min kropp.

Ska till skolan för grupparbete idag, ja oj vad jag är taggad.....

• Karttikeya

Ja jag försöker kämpa, ibland vill jag dock bara ge upp. Man orkar ju inget längre. Och jag bara ser siffrorna på vågen och tänker på hur jäkla enorm jag är! Går inte att tänka positivt ens. Mamma, pappa o min karl säger: "Det försvinner sen". Jo tjena.. Men har man 40 kg + i övervikt med det jag hade sedan innan så "försvinner" det inte bara. Visst att mycket är vatten nu, men det hjälper inte ens att tänka så. *gnällig*

Fyra gånger kvar förutom idag att åka till skolan nu.. Behöver jag säga att jag räknar ner.. Skrikandes

• Karttikeya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-06 07:40:22 följande:
    skönt o kunna räkna ner i varje fall o äntligen se ett slut på de hela, sen får du bara ta de lugnt

ja ja förstår, nu har ju inte jag någon övervikt sen innan,men tycker ändå att det är jobbigt och va så här stor. och hoppas såååå på att kilona kommer o ramla av en sen efter grav, Tyvärr gjorrde de ju inte de med William, fick kämpa lite o de sista 4 kilona ville ju ändå inte försvinna! så förstår dig verkligen!
    Folk sa att ja men när du ammar så försvinner kilona...visst,visst..inte på mig i varje fall!
    Ja jag led faktiskt inte så mycket av min övervikt jag hade sedan innan, men när det är så mycket jag har nu så blir det inte annat än väldigt deprimerande.. Hur ska jag klara av att gå ner alla dessa kilon, är typ allt jag tänker.. Nä, bara att ta tag o fixa skiten sedan! Får "trösta" mig med att jag faktiskt inte kan göra så mycket nu, förutom att sluta äta helt kanske, men det lär ju inte göra att jag slutar samla vatten heller, haha..

Nu åker jag, jippi! Tungan ute
  • Karttikeya
    Jaya skrev 2010-12-06 07:44:09 följande:
    Ja jag hoppas verkligen att det är på gång nu. Längtar efter efter bebis ju . Majorima, jag ligger också på 30 till 40 kilos övervikti har under grav. Gått upp 20 kilo. Vi fixar detta och stöttar varandra, så ska vi nog tusan bli av med kilorna!
    Hoppas hoppas det sätter igång ordentligt för dig! Glad
    Ja vi får stötta varandra! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)