Momalicious skrev 2010-12-20 13:23:16 följande:
Usch din stackare! Hoppas såå att du har öppnat dig mer imorgon och att du får din bebis innan jul som du vill! :)
Tack... Ja jag hoppas det jag med. Fy. Nu när jag börjar må så här pass illa så orkar jag inte mycket mer. Mår jag bra och orkar göra något och framförallt slipper huvudvärken så funkar det ju lite längre...HATAR att må dåligt!
Karttikeya skrev 2010-12-20 13:42:53 följande:
Nu går den här människan och lägger sig en stund, är såå trött. Jag HATAR att sova bort dagarna, men vad gör man... Sambon jobbar idag och i morgon, sen är han ledig med mig tills bebis kommer och 10 dagar utöver det då förstås ^^ Ska bli så underbart!
Jag skulle LÄTT kunna sova hela dagen idag jag med (har ju inte sovit ett dugg i natt)
GUD så avis jag blir på dig, och er andra, som kommerha era män hemma nu över jul och nyår.
Min sambo jobbar idag, är ledig i morgon då vi ska till BM, jjobbar ons, ledig torsdag. Sen jobbar han fredag (julafton) och enda fram tom nyårsafton. Fy fan säger jag. Kommer ju dö att vara hemma ensam med alla barnen hela julveckan om jag är gravid fortfarande. Föds hon, vilket inte känns troligt, kommer han ju vara hemma. Men annars...*gråter*